Gå til innhold

Min kjære mann!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig om fedre som ikke stiller opp nok hjemme, og som heller prioriterer fest, jakt/fiske o.l. med kameratene sine.

Her er min solskinnshistorie:

Fredag, midt på dagen mens jeg var på jobb, tikket det inn en melding fra gubben: "Dra bare rett hjem etter jobben din, jeg tar med alle 3 ungene hjem".

Herlig, tenker jeg, da får jeg rydda litt, begynt på middagen og får en litt bedre start på "vaske-dagen" min.

Jeg kjører rett hjem, - og der står bilen til gubben.. "Søren!" tenker jeg. "Har han henta ungene ALLEREDE!? Det var den ryddinga, vaskinga og middagslaginga, liksom...

Lettere irritert/frustrert labber jeg mot inngansdøra, lukker opp, - og hva skjer!? En umiskjennelig lukt av GRØNNSÅPE når mine overarbeidede nesebor! Jeg tar av meg skoa, lister meg inn, og der står han, den herligste, snilleste flinkeste mannen i verda, - MIN mann! Han lager middag! Han har vaska hele første etasje, + badet på loftet, han har støvsugd ALLE golv i HELE huset, - og det er et stort hus!!!

"Hei, kjære! Sett deg ned med avisa, du, så skal jeg ordne middagen og hente ungene våre! Jeg elsker deg!" Smasker meg på munnen, holder rundt meg, og forteller meg at jeg er verdens nydeligste kvinnfolk, og at han har hatt så dårlig samvittighet for at han ikke har stilt opp nok den siste måneden... Sukk. Den siste måneden har HAN hatt våkenetter pga. lamminga, og med nesten 300 vinterfora sauer har han absolutt hatt nok å gjøre! Ingen grunn for ham til å ha dårlig samvittighet, iallefall!!!

Men det har han, og han gjør hele helga til noe ganske annet enn det pleier å være!:-) Jeg slipper å vaske!! Jeg slipper å lage middag! Jeg kan bare slappe av, kose meg med ungene og mannen min, og bare NYTE livet!!

Jeg er verdens heldigste kvinnfolk, med verdens herligste mann!!!

Skrevet

Så herlig! :o)))) Han høres ut som en skikkelig mann - ta godt vare på hverandre begge to! :o)

Skrevet

*nå står tårene i øyene mine* faktisk, så herlig lesing!! :) Så god han var som kunne se at det faktisk går an å snu på flisa :)

Gjest mora2
Skrevet

Herlig historie!

Dere fortjener nok hverandre :0)

Gjest signaturina
Skrevet

Les her mannfolk, her har dere oppskriften på å få god og nok sex! Det er SLIK en skal behandle kvinnfolket sitt for at hun skal ha lyst på deg! Iallefall IKKE ture og feste med kompisene, fise og rape og være ufyselig mot dama di...

Skrevet

Det var virkelig herlig å lese!

Så heldig du er, og så flott at du vet å sette pris på det han gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...