Jølsen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Jeg kan ikke noe for det, men jeg har begynt å henge meg veldig opp i folk som får med fcuk-briller (eller andre ting for den saks skyld) Var en leverandør innom på jobb i dag, en fisefin eldre dame. Så snerpete og furten, og selvsagt med fcuk-briller. He he, det morer meg litt. 0 Siter
Gjest four letter words Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor morer det deg at folk bruker klær fra french connection? Det er ok klær / ting, men ikke kjempefestlige? Er det like gøy med donna karan - new york (dkny)? 0 Siter
løvinne71 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor morer det deg at folk bruker klær fra french connection? Det er ok klær / ting, men ikke kjempefestlige? Er det like gøy med donna karan - new york (dkny)? Jeg er enig med Jølsen! Bokstavene Fcuk, gir utvilsomt assosoasjoner til et annet ord med en langt frekkere og grovere betydning! Og når vi vet at den menneskelige hjerne oppfatter ordbilder basert på at kun første og siste bokstav må stå på riktig plass, er det jo ikke tvil om hvilket ord vi oppfatter først når vi ser disse bokstavene.... Av den grunn kunne jeg faktisk ikke tenke meg å gå med med klær eller andre ting med disse bokstavene påtrykket. De er definitivt ment å sende ut visse signaler... 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Jeg er enig med Jølsen! Bokstavene Fcuk, gir utvilsomt assosoasjoner til et annet ord med en langt frekkere og grovere betydning! Og når vi vet at den menneskelige hjerne oppfatter ordbilder basert på at kun første og siste bokstav må stå på riktig plass, er det jo ikke tvil om hvilket ord vi oppfatter først når vi ser disse bokstavene.... Av den grunn kunne jeg faktisk ikke tenke meg å gå med med klær eller andre ting med disse bokstavene påtrykket. De er definitivt ment å sende ut visse signaler... Nei, det finnes endel andre merker å velge mellom! 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Hvorfor morer det deg at folk bruker klær fra french connection? Det er ok klær / ting, men ikke kjempefestlige? Er det like gøy med donna karan - new york (dkny)? Som løvinnen sier, så registrere hjernen kun den og den bokstaven og danner seg en helhet av ordet som vi leser. Derfor, hvis du leser noe raskt, så ville ordet "fcuk" raskt fått et annen betydning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.