Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men jeg har begynt å henge meg veldig opp i folk som får med fcuk-briller (eller andre ting for den saks skyld)

Var en leverandør innom på jobb i dag, en fisefin eldre dame. Så snerpete og furten, og selvsagt med fcuk-briller.

He he, det morer meg litt.

Gjest four letter words
Skrevet

Hvorfor morer det deg at folk bruker klær fra french connection? Det er ok klær / ting, men ikke kjempefestlige?

Er det like gøy med donna karan - new york (dkny)?

Skrevet

Hvorfor morer det deg at folk bruker klær fra french connection? Det er ok klær / ting, men ikke kjempefestlige?

Jeg er enig med Jølsen!

Bokstavene Fcuk, gir utvilsomt assosoasjoner til et annet ord med en langt frekkere og grovere betydning!

Og når vi vet at den menneskelige hjerne oppfatter ordbilder basert på at kun første og siste bokstav må stå på riktig plass,

er det jo ikke tvil om hvilket ord vi oppfatter først når vi ser disse bokstavene....

Av den grunn kunne jeg faktisk ikke tenke meg å gå med med klær eller andre ting med disse bokstavene påtrykket.

De er definitivt ment å sende ut visse signaler...

Skrevet

Jeg er enig med Jølsen!

Bokstavene Fcuk, gir utvilsomt assosoasjoner til et annet ord med en langt frekkere og grovere betydning!

Og når vi vet at den menneskelige hjerne oppfatter ordbilder basert på at kun første og siste bokstav må stå på riktig plass,

er det jo ikke tvil om hvilket ord vi oppfatter først når vi ser disse bokstavene....

Av den grunn kunne jeg faktisk ikke tenke meg å gå med med klær eller andre ting med disse bokstavene påtrykket.

De er definitivt ment å sende ut visse signaler...

Nei, det finnes endel andre merker å velge mellom!

Skrevet

Som løvinnen sier, så registrere hjernen kun den og den bokstaven og danner seg en helhet av ordet som vi leser. Derfor, hvis du leser noe raskt, så ville ordet "fcuk" raskt fått et annen betydning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...