Gå til innhold

Koster det noe å...

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

...hente ut en sykemelding?

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Ja, 35? kr, om du ikke har frikort.

Skrevet

For å få sykmelding må du vel en tur til legen. Så da koster jo legetimen....

Skrevet

40kr her. Be dem fakse den til apoteket ditt så får du kanskje gjøre opp til neste legetime, bare spør dem. Dette går bare dersom det er en videre sykemelding som du har ringt etter.

Skrevet

40kr her. Be dem fakse den til apoteket ditt så får du kanskje gjøre opp til neste legetime, bare spør dem. Dette går bare dersom det er en videre sykemelding som du har ringt etter.

Fakse til apotek?

Hva mente du med det andre?

Skrevet

Du får ingen sykenmelding uten time første gang vil jeg tro. Neste gang du trenger en resept for det samme du var der for sist, så kan du ringe å be om den. (Eks, p-piller eller slike du går på over tid.) Da kan du be dem fakse resepten rett til ditt apotek slik at du slipper å hente den på legekontoret. Da sender de regning eller ber deg gjøre opp for denne ved neste legetime dersom du har en bestilt.

Skrevet

Fakse til apotek?

Hva mente du med det andre?

her skulle svaret :)

Du får ingen sykenmelding uten time første gang vil jeg tro. Neste gang du trenger en resept for det samme du var der for sist, så kan du ringe å be om den. (Eks, p-piller eller slike du går på over tid.) Da kan du be dem fakse resepten rett til ditt apotek slik at du slipper å hente den på legekontoret. Da sender de regning eller ber deg gjøre opp for denne ved neste legetime dersom du har en bestilt.

Skrevet

her skulle svaret :)

Men jeg snakker om _sykemelding_, ikke resept.

Gjest mandolina
Skrevet

Legene gjør ingenting gratis, så det koster penger.

Hilsen

Skrevet

Men jeg snakker om _sykemelding_, ikke resept.

herremin, ja det har du rett i, huff beklager, *det er varmt i sola i dag* Den kan ikke fakses.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...