Gjest this is a signature Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 ...hente ut en sykemelding? 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Ja, 35? kr, om du ikke har frikort. 0 Siter
Speak Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 For å få sykmelding må du vel en tur til legen. Så da koster jo legetimen.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 40kr her. Be dem fakse den til apoteket ditt så får du kanskje gjøre opp til neste legetime, bare spør dem. Dette går bare dersom det er en videre sykemelding som du har ringt etter. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 40kr her. Be dem fakse den til apoteket ditt så får du kanskje gjøre opp til neste legetime, bare spør dem. Dette går bare dersom det er en videre sykemelding som du har ringt etter. Fakse til apotek? Hva mente du med det andre? 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 40kr her. Be dem fakse den til apoteket ditt så får du kanskje gjøre opp til neste legetime, bare spør dem. Dette går bare dersom det er en videre sykemelding som du har ringt etter. Du får ingen sykenmelding uten time første gang vil jeg tro. Neste gang du trenger en resept for det samme du var der for sist, så kan du ringe å be om den. (Eks, p-piller eller slike du går på over tid.) Da kan du be dem fakse resepten rett til ditt apotek slik at du slipper å hente den på legekontoret. Da sender de regning eller ber deg gjøre opp for denne ved neste legetime dersom du har en bestilt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Fakse til apotek? Hva mente du med det andre? her skulle svaret Du får ingen sykenmelding uten time første gang vil jeg tro. Neste gang du trenger en resept for det samme du var der for sist, så kan du ringe å be om den. (Eks, p-piller eller slike du går på over tid.) Da kan du be dem fakse resepten rett til ditt apotek slik at du slipper å hente den på legekontoret. Da sender de regning eller ber deg gjøre opp for denne ved neste legetime dersom du har en bestilt. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 her skulle svaret Du får ingen sykenmelding uten time første gang vil jeg tro. Neste gang du trenger en resept for det samme du var der for sist, så kan du ringe å be om den. (Eks, p-piller eller slike du går på over tid.) Da kan du be dem fakse resepten rett til ditt apotek slik at du slipper å hente den på legekontoret. Da sender de regning eller ber deg gjøre opp for denne ved neste legetime dersom du har en bestilt. Men jeg snakker om _sykemelding_, ikke resept. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Legene gjør ingenting gratis, så det koster penger. Hilsen 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Men jeg snakker om _sykemelding_, ikke resept. herremin, ja det har du rett i, huff beklager, *det er varmt i sola i dag* Den kan ikke fakses. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.