Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lånt et videokamera som det står Sony MiniDV DCR-HC35 på. Jeg prøvde ta bilde ved å trykke på knappen "photo", men klarer ikke finne igjen bildet - noen som kan hjelpe meg???

Skrevet

Du må vri knappen til play. Kanskje du kan se det da? Hvis ikke, må du vente til du laster det over på pc.....

Skrevet

Du må vri knappen til play. Kanskje du kan se det da? Hvis ikke, må du vente til du laster det over på pc.....

Jeg får sett filmen jeg har tatt opp når jeg vrir knappen til play/edit, men ingen stillbilder. Support hos Sony sier at jeg må ha fjernkontrollen for å kunne vise stillbilder, men det virker jo veldig rart!

Skrevet

Jeg får sett filmen jeg har tatt opp når jeg vrir knappen til play/edit, men ingen stillbilder. Support hos Sony sier at jeg må ha fjernkontrollen for å kunne vise stillbilder, men det virker jo veldig rart!

Man må ha fjernkontrollen? ok. Det forklarer hvorfor jeg bare fikk sett bildene etter å ha lastet filmen over for redigering.....

Har ikke fjernkontroll jeg heller. Men jeg kan dobbelsjekke mot mitt kamera når jeg kommer hjem.

Skrevet

Man må ha fjernkontrollen? ok. Det forklarer hvorfor jeg bare fikk sett bildene etter å ha lastet filmen over for redigering.....

Har ikke fjernkontroll jeg heller. Men jeg kan dobbelsjekke mot mitt kamera når jeg kommer hjem.

Ja, support sa jeg måtte ha fjernkontrollen. Jeg synes det hørtes veldig merkelig ut siden man kan se filmene. Jeg hadde et videokamera for en stund tilbake og da fikk jeg en oversikt over bilder og film som jeg hadde tatt under play/edit. Jeg vil tro at dette kameraet er nyere så jeg får det ikke til å stemme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...