Gå til innhold

Xenical

fabienne1

Anbefalte innlegg

Alle sier man får diare +++ vis det er for mye fett i maten,men jeg går på disse og får det ikke!ikke nok med det men jeg har heller ikke gått ned noe på dem!veier 115 Kilo og er 168cm.og har gått på dem i to uker................

trener to tre ganger i uka på sats+ at jeg prøver og få gått en lang rask tur vær dag......skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt,drikker bare vann og spiser bare ja mat.......Noen som har svar på noe av dette.

på forhånd tusen takk for svar hilsen fabi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende at du rett og slett spiser for lite! Og da tror kroppen det er krisetider (hungerkatastrofe), og holder på reservene så godt den kan.

Du må altså spise mindre enn kroppen trenger/forbrenner, men nok til å ikke sette kroppen på sparebluss.

Se http://www.greteroede.no/share/osas/cache/artid152.html for forslag til en dagsmeny for kvinner. Den er på 1135 kcal, men du kan godt spise litt mer, 12-1300 kcal daglig anbefales mange steder, under slanking.

På www.greteroede.no kan du også bestille "dagens middagstips" på mail, kanskje en ide? :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei fabienne1

Dersom du spiser mye fett i kosten får du diare av xenical. Diareen er en ubehagelig bivirkning som bør unngås. At du ikke får diare er et godt tegn på at du spiser mager nok kost.

To uker er alt for kort tid til å vurdere effekten av slankeopplegget. Fortsett med det du gjør, det høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...