Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke unormal forfengelighet å ville se fin ut på sin egen bryllupsdag, da. Skjønner godt hun er misfornøyd.

Skrevet

Det er jo ikke unormal forfengelighet å ville se fin ut på sin egen bryllupsdag, da. Skjønner godt hun er misfornøyd.

Jeg skjønner også godt at hun var misfornøyd ;-)

Og jeg ville også helst se best mulig ut på min bryllupsdag,- uten at det innebar noe i nærheten av hairextension (som sikkert ikke fantes engang på den tiden)

Likevel måtte jeg le når jeg så bildet....geipen hennes var nesten mer framtredende enn håret. :-)

Gjest mandolina
Skrevet

Skjønner godt hun er misfornøyd, her er det en frisør som virkelig har misset på behandlingen.

Hilsen

Skrevet

Skjønner godt hun er misfornøyd, her er det en frisør som virkelig har misset på behandlingen.

Hilsen

Ja,- jeg skjønner absolutt at hun er misfornøyd, bevares ;-)

Syntes likevel bildet var litt komisk...

Skrevet

Jeg skjønner også godt at hun var misfornøyd ;-)

Og jeg ville også helst se best mulig ut på min bryllupsdag,- uten at det innebar noe i nærheten av hairextension (som sikkert ikke fantes engang på den tiden)

Likevel måtte jeg le når jeg så bildet....geipen hennes var nesten mer framtredende enn håret. :-)

''uten at det innebar noe i nærheten av hairextension (som sikkert ikke fantes engang på den tiden)''

Samma her:-)

''Likevel måtte jeg le når jeg så bildet....geipen hennes var nesten mer framtredende enn håret. :-)''

Ja, he he, enig i det.

Skrevet

Uff, egentlig kjempetragisk for henne, men jeg klarer ikke å la være å le heller... *rødme*

mariaflyfly
Skrevet

Skal love deg jeg hadde sett muggen ut jeg også.

Skrevet

Stakkars dame. Ferien/bryllupsreisen ble jo også ødelagt.

Gjest Stakkar dame
Skrevet

Jeg må virkelig ærlig innrømme at jeg nok hadde hatt en geip dypere og værre enn denne om håret mitt hadde blitt en hard ball formiddagen før bryllupet mitt.

Kan nesten ikke forestille meg noe værre på bryllupsdagen når vi snakker om ting som kan skje en selv altså.

Stakkars dame.

Men hadde håret mitt vært såpass ødelagt så hadde jeg nok klippet det av i en så fin frisyre som mulig (og grint store og modige tårer samtidig) for i allefall å redde noe av bryllupsreisen tror jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Å fy f...

Jeg har et vannvittig temperament og orker ikke tenke på hvor forbanna og sint jeg hadde vært om dette var meg.

Jeg hadde sikkert saksøkt AB Klipp!

Gjest minnah
Skrevet

Jeg måtte flire godt av den geipen hennes da jeg kikket gjennom VG i dag, men må nok innrømme at jeg hadde satt himmel og jord i bevegelse om dette var dagen før min bryllupsdag....

:-P

Gjest mora2
Skrevet

He, he, om blikk kunne drepe ;0)

Men du dæven så forbannet jeg hadde blitt selv...

Men jeg tror likevel ikke jeg hadde ødelagt hele brullups reisen...

Syntes litt synd på mannen og jeg...

Skrevet

Uff, egentlig kjempetragisk for henne, men jeg klarer ikke å la være å le heller... *rødme*

Ja, det var noe med geipen der som fikk meg til å le ;-)

Selv om det selvsagt var fryktelig for henne...

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, det ble litt komisk, selv om det selvfølgelig opplevdes tragisk for vedkommende. Jeg hadde dog aldri stilt opp på et slikt bilde! :)

Skjønner heller ikke at hun ikke heller valgte å klippe av håret/extensionene om hun gjerne ville se fin ut den store dagen. Men da ville hun kanskje ikke hatt en så god sak overfor frisøren etterpå.

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Hehe, det ble litt komisk, selv om det selvfølgelig opplevdes tragisk for vedkommende. Jeg hadde dog aldri stilt opp på et slikt bilde! :)

Skjønner heller ikke at hun ikke heller valgte å klippe av håret/extensionene om hun gjerne ville se fin ut den store dagen. Men da ville hun kanskje ikke hatt en så god sak overfor frisøren etterpå.

Du sier noe der:-)

Skrevet

Skal love deg jeg hadde sett muggen ut jeg også.

Men hadde du latt VG fotografere deg med sveisen og geipen? ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Men hadde du latt VG fotografere deg med sveisen og geipen? ;-)

Hehe, selvsagt ikke. Jeg hadde vel ikke løpt til avisa med storyen, nei. :)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg gliste litt av den historien :-D

Hvorfor i huleste klippet hun ikke av kladeisen, så hun fikk sove i ferien? Og jeg hadde garantert ikke droppet romantiske middager på Kreta på bryllupsreise, bare pga. frisyren... De har vel frisører på Kreta også. Og, for ikke å snakke om, hvorfor i huleste stiller hun opp med bilde i VG !?

Gjest Rafens
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg gliste litt av den historien :-D

Hvorfor i huleste klippet hun ikke av kladeisen, så hun fikk sove i ferien? Og jeg hadde garantert ikke droppet romantiske middager på Kreta på bryllupsreise, bare pga. frisyren... De har vel frisører på Kreta også. Og, for ikke å snakke om, hvorfor i huleste stiller hun opp med bilde i VG !?

Veldig enig. Snakk om å gjøre ting verre enn de er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...