Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det ble litt komisk, selv om det selvfølgelig opplevdes tragisk for vedkommende. Jeg hadde dog aldri stilt opp på et slikt bilde! :)

Skjønner heller ikke at hun ikke heller valgte å klippe av håret/extensionene om hun gjerne ville se fin ut den store dagen. Men da ville hun kanskje ikke hatt en så god sak overfor frisøren etterpå.

Noen 50-åringer har ikke helt skjønt at de kanskje, muligens, eller nesten helt sikkert ser mer fresh ut med kortere hår. De drømmer fortsatt om det lange håret de aldri fikk spare til da de var barn og folk trodde at håret ble tykkere hvis man bare barberte hodet ofte nok.

Skrevet

He, he, om blikk kunne drepe ;0)

Men du dæven så forbannet jeg hadde blitt selv...

Men jeg tror likevel ikke jeg hadde ødelagt hele brullups reisen...

Syntes litt synd på mannen og jeg...

Mannen er det ikke synd på. Hun kunne jo ikke ligge på ryggen pga hårklumpen, så han har nok blitt ridd hver natt.

LOL

Skrevet

Noen 50-åringer har ikke helt skjønt at de kanskje, muligens, eller nesten helt sikkert ser mer fresh ut med kortere hår. De drømmer fortsatt om det lange håret de aldri fikk spare til da de var barn og folk trodde at håret ble tykkere hvis man bare barberte hodet ofte nok.

50-åringer?? Hun var da bare 37!

Skrevet

Mannen er det ikke synd på. Hun kunne jo ikke ligge på ryggen pga hårklumpen, så han har nok blitt ridd hver natt.

LOL

*knegg*

Skrevet

Men hadde du latt VG fotografere deg med sveisen og geipen? ;-)

Men det har jo tydeligvis lønt seg å bli fotografert av VG.... Nå har'a fått ny sveis! :-)

Gjest Perris
Skrevet

Hun ser ut som om hun er 50 i allefall. Temmelig sliten.

Skrevet

Hun ser ut som om hun er 50 i allefall. Temmelig sliten.

Ja, hun så ikke så veldig "fresh" ut, men hun var ikke 50 uansett.

Skrevet

Sier du det du? Så bare på bildet og syntes jeg var snill som omtalte henne som 50-åring.

Skrevet

Sier du det du? Så bare på bildet og syntes jeg var snill som omtalte henne som 50-åring.

*knegg*

Gjest mora2
Skrevet

LOL

*LOL*

Det tenkte jeg ikke på ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...