Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så utrolig lite fresh for tiden.

Føler meg blek, kjip, stygg osv. Jeg kler liksom ingen klær, håret er dødt, huden er grå(?) og tørr, kroppen er sliten osv.

Eneste gangen jeg føler meg mer "frisk" er like etter jeg har tatt en dusj, eller når jeg spiser noe sunt som f. eks frukt.

Jeg har ikke all verden av penger heller til å bruke på sånne velvære-ting eller frisør, klær, sminke, bli-ny-dager osv (*drømme*). Nei, jeg må gjøre noe selv.

Hva bruker dere å gjøre for å føle dere bedre? Fins det noen enkle og billige knep? :-)

candyqueen_83
Skrevet

Peeler ansiktet, tar på en maske i noen minutter, tar en lang dusj og skrubber hele kroppen. Smører inn kroppen med god, frisk bodylotion :o) Kanskje du kan farge håret selv? Koster ikke all verden, men kan friske opp mye. Litt solpudder i ansiktet, billig på H&M.

Gjest Og finn frem noe lett sommertøy
Skrevet

Hva med å kjøpe en pakke striper på butikken, eller farge til håret? Det får du kjøpt for under en hundrelapp.

Skrubbkrem, god såpe, barberhøvel, mykningskrem etc.

Gå over hele kroppen i en deilig dusj eller et nydelig bad, skrubb, barber og vask skikkelig. Skrubbkrem i ansikter, god skrubbsvamp på hele kroppen.

Stell neglene godt både på føtter og hender.

Spander på deg et par runder i solarium.

Etter en slik runde og med litt brunfarge og "nytt hår" så føler du deg nok litt bedre.

Og dyrt ble det heller ikke :)

Skrevet

Få litt sol på kroppen? :)

God ide!

Skrevet

Hva med å kjøpe en pakke striper på butikken, eller farge til håret? Det får du kjøpt for under en hundrelapp.

Skrubbkrem, god såpe, barberhøvel, mykningskrem etc.

Gå over hele kroppen i en deilig dusj eller et nydelig bad, skrubb, barber og vask skikkelig. Skrubbkrem i ansikter, god skrubbsvamp på hele kroppen.

Stell neglene godt både på føtter og hender.

Spander på deg et par runder i solarium.

Etter en slik runde og med litt brunfarge og "nytt hår" så føler du deg nok litt bedre.

Og dyrt ble det heller ikke :)

Takk for mange gode tips:-) Lurer på om jeg får tid til en sånn runde i helga. Høres fantastisk ut.

Håret har jeg mest lyst til å klippe helt kort, for jeg syns bare det henger der og ser stygt ut, men vet ikke om jeg tør.

Skrevet

Peeler ansiktet, tar på en maske i noen minutter, tar en lang dusj og skrubber hele kroppen. Smører inn kroppen med god, frisk bodylotion :o) Kanskje du kan farge håret selv? Koster ikke all verden, men kan friske opp mye. Litt solpudder i ansiktet, billig på H&M.

Tror jeg må ha sånn solpudder som du snakker om:-)

Gjest minnah
Skrevet

Solpudder er fantastisk, *avhengig*..

Jeg bruker Body Shop sin, i et gull-etui.. synes den er kjempebra. Men det skal bare strykes på bittelitt på kinnbein, tinning og kanskje panne, det blir lett for mye. Men det finner du ut av! :-)

Ikke dumt å lukte godt heller, en parfyme som lukter sol og strand er herlig nå.

Gjest minnah
Skrevet

Kinnbein? Mente kinnet, ikke bare kinnbeinet. Temmelig trøtt nå :-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Farg håret - evt glansvask eller toning. Rimelig, og man føler seg mye freshere...

Eller ta en tur til frisøren, hvis du har råd til det.

Man føler seg bedre av å trene.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg bruker Body Shop sin, i et gull-etui.. synes den er kjempebra. Men det skal bare strykes på bittelitt på kinnbein, tinning og kanskje panne, det blir lett for mye. Men det finner du ut av! :-)

Ikke dumt å lukte godt heller, en parfyme som lukter sol og strand er herlig nå.

Forslag til parfyme? Syns det er vanskelig å finne sånne parfymer. Escada sine blir fort altfor søte.

Skrevet

Hm, tror jeg skal gå innom Body shop og se:-)

Parfyme var heller ingen dum ide, kan ikke huske sist jeg brukte det. Men jeg syns de kan bli litt "tunge" på en måte.

Skrevet

Kinnbein? Mente kinnet, ikke bare kinnbeinet. Temmelig trøtt nå :-)

Ok:-) Men bruker du det utenpå annet pudder eller krem-ting?

Gjest min duft
Skrevet

Forslag til parfyme? Syns det er vanskelig å finne sånne parfymer. Escada sine blir fort altfor søte.

Har et kjempebra parfymetips:

Un jardin en Medittarane (eller noe sånt)

Merke: Hermés

Dette er en deilig og frisk duft! Er limited edition, så vet ikke om den er mulig å få tak i overalt, men verdt å prøve.

candyqueen_83
Skrevet

Har et kjempebra parfymetips:

Un jardin en Medittarane (eller noe sånt)

Merke: Hermés

Dette er en deilig og frisk duft! Er limited edition, så vet ikke om den er mulig å få tak i overalt, men verdt å prøve.

De har den på strawberrynet, men den var dyr? Og bare 100 ml, jeg kjøper nesten aldri mer enn 50 ml, for jeg blir så lei.

Skrevet

Sover :o)

Såkalt skjønnhetssøvn? ;-)

Skrevet

Øl. Innvortes. :o)

Hva med utvortes, bading i øl??

Skrevet

Farg håret - evt glansvask eller toning. Rimelig, og man føler seg mye freshere...

Eller ta en tur til frisøren, hvis du har råd til det.

Man føler seg bedre av å trene.

Jeg får mer og mer lyst til å klippe meg kort, altså.

Takk for tips. Jeg tror også at trening hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...