Gjest sorry, men dette måtte ut.... Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 tok pillen for en stund siden og og merker at det er vanskelig å si skrive,n,no, alt kommer jo dobbelt. og alle bevegelser gåt så . så har jeg glemt dem igjen, det bare kommer og blir bort, Detvar så deilig nå lydene forsvang, når jeg barre sang jeg selv når jeg hadde kyst. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Klart man får en slags rus av det. Ikke på samme måte som ulike andre medikamenter, men uten noen ruseffekt, hadde man jo ikke blitt trøtt og sovnet av tablettene. Det ser forresten ut som du burde legge deg nå, alle bokstavene dine står jo opp-ned! 0 Siter
Gjest Immovane Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Har nylig tatt Imovane selv, og på meg har de ingen ruseffekt..Vet ikke om de pleier å ha det... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 ''så har jeg glemt dem igjen, det bare kommer og blir bort, Detvar så deilig nå lydene forsvang, når jeg barre sang jeg selv når jeg hadde kyst.'' Dette sa meg ikke så mye, hehe..Blir sikkert gøy å lese dette når du står opp...;P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Har jeg ikke merket.... Men noe virkning må de ha, så lenge man sovner av de :0) 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Har nylig tatt Imovane selv, og på meg har de ingen ruseffekt..Vet ikke om de pleier å ha det... jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Dersom jeg ikke legger meg med en gang jeg har tatt imovane, så blir jeg helt borte. Jeg kan nesten ikke stå på bena for jeg blir så rørete i hodet mitt. I tillegg hallisunerer jeg helt enormt mye.. ganske sprøtt. 0 Siter
Gjest Immovane Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig.. ''jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig..'' ? 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 ''jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig..'' ? ''Har nylig tatt Imovane selv, og på meg har de ingen ruseffekt..Vet ikke om de pleier å ha det..''. ''jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig..'' 0 Siter
Gjest Imovane Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 ''Har nylig tatt Imovane selv, og på meg har de ingen ruseffekt..Vet ikke om de pleier å ha det..''. ''jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig..'' Var det i nicket du siktet til misspelling? 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Var det i nicket du siktet til misspelling? Neida, jeg tenkte på hvordan hovedinnlegget var skrevet, og når du ikke hadde opplevd rus-følelse, så hadde jeg allikevel opplevd det. Ikke noe hint til din måte å skrive på. Når dette er oppklart, så vil jeg bare si at nå kjenner jeg ingen ting av Imovanens effekt, bortsett fra at jeg sovner:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.