Gå til innhold

kan imovane gi en slags ruseffekt?

Anbefalte innlegg

Gjest sorry, men dette måtte ut....
Skrevet

tok pillen for en stund siden og og merker at det er vanskelig å si skrive,n,no, alt kommer jo dobbelt. og alle bevegelser gåt så . så har jeg glemt dem igjen, det bare kommer og blir bort,

Detvar så deilig nå lydene forsvang, når jeg barre sang jeg selv når jeg hadde kyst.

Skrevet

Klart man får en slags rus av det. Ikke på samme måte som ulike andre medikamenter, men uten noen ruseffekt, hadde man jo ikke blitt trøtt og sovnet av tablettene.

Det ser forresten ut som du burde legge deg nå, alle bokstavene dine står jo opp-ned!

Gjest Immovane
Skrevet

Har nylig tatt Imovane selv, og på meg har de ingen ruseffekt..Vet ikke om de pleier å ha det...

Gjest this is a signature
Skrevet

''så har jeg glemt dem igjen, det bare kommer og blir bort, Detvar så deilig nå lydene forsvang, når jeg barre sang jeg selv når jeg hadde kyst.''

Dette sa meg ikke så mye, hehe..Blir sikkert gøy å lese dette når du står opp...;P

Gjest mora2
Skrevet

Har jeg ikke merket....

Men noe virkning må de ha, så lenge man sovner av de :0)

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Har nylig tatt Imovane selv, og på meg har de ingen ruseffekt..Vet ikke om de pleier å ha det...

jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig..

Mary Poppins
Skrevet

Dersom jeg ikke legger meg med en gang jeg har tatt imovane, så blir jeg helt borte. Jeg kan nesten ikke stå på bena for jeg blir så rørete i hodet mitt. I tillegg hallisunerer jeg helt enormt mye.. ganske sprøtt.

Gjest Immovane
Skrevet

jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig..

''jeg hadde det en periode. var helt umulig å skrive riktig..''

?

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

?

''Har nylig tatt Imovane selv, og på meg har de ingen ruseffekt..Vet ikke om de pleier å ha det..''.

Gjest Imovane
Skrevet

''Har nylig tatt Imovane selv, og på meg har de ingen ruseffekt..Vet ikke om de pleier å ha det..''.

Var det i nicket du siktet til misspelling?

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Var det i nicket du siktet til misspelling?

Neida, jeg tenkte på hvordan hovedinnlegget var skrevet, og når du ikke hadde opplevd rus-følelse, så hadde jeg allikevel opplevd det. Ikke noe hint til din måte å skrive på.

Når dette er oppklart, så vil jeg bare si at nå kjenner jeg ingen ting av Imovanens effekt, bortsett fra at jeg sovner:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...