Gå til innhold

Hjelp til sanger - 40 årslag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen av dere som kunne være så snille å hjelpe meg med Velkomstsang og Takk for maten sang til et 40 årslag jeg skal være med å arrangere i helgen.

Jeg har forsøkt nettet og kjøpte to forskjellige sanger, men de passet ikke helt når jeg først fikk dem tilsendt.

På forhånd tusen, tusen takk for hjelpen :)

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, tror du noen av oss setter oss ned og skriver en passende sang for deg? ;).

Synes ikke det trenger stilles store krav til slik sang, men det er hyggelig at den er personlig. Har selv skrevet en del sanger til fester og jubileer, har aldri synes resultatet ble all verden, men det har vært stor suksess omtrent hver gang. Men det tar gjerne noen timer å skrive selv en enkel sang.

Selv har jeg spesialisert meg på én melodi, og dermed kunnet gjenbruke noe fra sanger jeg har skrevet selv på denne melodien. Bruker selvsagt ikke samme lesten igjen i samme miljø, men for ulike grupperinger går det jo fint :-).

Skrevet

Hehe, tror du noen av oss setter oss ned og skriver en passende sang for deg? ;).

Synes ikke det trenger stilles store krav til slik sang, men det er hyggelig at den er personlig. Har selv skrevet en del sanger til fester og jubileer, har aldri synes resultatet ble all verden, men det har vært stor suksess omtrent hver gang. Men det tar gjerne noen timer å skrive selv en enkel sang.

Selv har jeg spesialisert meg på én melodi, og dermed kunnet gjenbruke noe fra sanger jeg har skrevet selv på denne melodien. Bruker selvsagt ikke samme lesten igjen i samme miljø, men for ulike grupperinger går det jo fint :-).

Nei, jeg tenkte ikke på sånn hjelp :) Akkurat på velkomst og takk for maten sangen, hadde jeg håpet på en "standard sang". Det finnes jo så mange fine, men nå er det blitt sånn at alt må kjøpes, og man vet ikke hva man kjøper på disse nettstedene, for man ser bare første verset :)

Jeg tenkte å prøve å skrive en personlig sang også, men tiden bare løøøper fra meg ;)

Tusen takk for tilbakemelding ihvertfall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...