Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

I det siste er det mange som er sure på meg ser det ut til.

Jeg er selvsagt glad for å gå ned i vekt, og har pleid å dele historien min på dette, så kanskje en og annen som sliter med stor overvekt kan få inspirasjon og finne noe som kan virke også.

Dersom dette er et stort problem, holder jeg meg gjerne langt unna - de som vil slippe å plages med oppdateringene mine oppfordres herved til å si fra, så får vi det avklart. Er jo ikke meningen å irritere folk heller :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/307517-b%C3%B8r-jeg-holde-meg-unna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er flott at du skriver, og vektnedgangen din er jo formidabel! Det eneste som JEG kan synes er litt irriterende iblant, og dette gjelder ikke bare deg, er folk som mener å inneha "sannheten" om vektnedgang. Jeg tror at det finnes flere veier til målet, karbo-kutt er en av dem, fettfattig kost er en annen, en kombinasjon av disse samt masse trening er også en mulighet!

Fortsett å skrive!

mvh

Gjest Valnøtt

Jeg synes det er flott at du skriver, og vektnedgangen din er jo formidabel! Det eneste som JEG kan synes er litt irriterende iblant, og dette gjelder ikke bare deg, er folk som mener å inneha "sannheten" om vektnedgang. Jeg tror at det finnes flere veier til målet, karbo-kutt er en av dem, fettfattig kost er en annen, en kombinasjon av disse samt masse trening er også en mulighet!

Fortsett å skrive!

mvh

Klart det er mange veier :-)

Det eneste som er sikkert er at man må jobbe for det. Jeg kan jo ikke si så mye om de måtene jeg ikke kjenner til, eller som ikke har funket for meg. Men jeg forsøker å fortelle videre det jeg har lært. Det var ganske tilfeldig at jeg fant det som for meg ble nøkkelen til å greie meg, så derfor er jeg opptatt av å spre videre.

Takk :-))

Klart det er mange veier :-)

Det eneste som er sikkert er at man må jobbe for det. Jeg kan jo ikke si så mye om de måtene jeg ikke kjenner til, eller som ikke har funket for meg. Men jeg forsøker å fortelle videre det jeg har lært. Det var ganske tilfeldig at jeg fant det som for meg ble nøkkelen til å greie meg, så derfor er jeg opptatt av å spre videre.

Takk :-))

Når jeg tenker meg om, tipper jeg at mange er misunnelige fordi du går så fort ned, samtidig som du ikke er sulten, men glad og fornøyd!

mvh

Gjest Valnøtt

Når jeg tenker meg om, tipper jeg at mange er misunnelige fordi du går så fort ned, samtidig som du ikke er sulten, men glad og fornøyd!

mvh

Jeg håper det er det :-)

(Jeg er klar over at jeg tar litt mye plass til tider, selvom baken er blitt smalere...)

Men hvis noen sitter der ute og sliter med vekta si og blir demotivert eller plages så er det greit å få det avklart - jeg vil ikke plage folk :-)

Annonse

Gjest prust

Nei, du må fortsette å skrive!

Jeg synes det er inspirerende å lese om folk som får til ting de holder på med, og det virker inspirerende på andre!

Jeg slev er blitt himla inspirert av treningstrådene (Ukas trening), og har virkelig oppdaget gleden ved å løpe, gjennom innlegg her på DOL :-)

Gjest 180 høy og str. 40

Du bør ikke holde deg unne, men du trenger ikke å svare/gitilbakemeldinger til alt og alle bare fordi de ikke er enige med deg. Til tider er det du som er krass, og ikke de som svarer på dine innlegg. Du virker ganske så nærtagende synes nå jeg da. Det virker om om du alltid skal gå i forsvar på hvorfor du gjør ditt eller datt, og det kan bli litt vel slitsomt. er du så trygg på deg selv, som du selv sier, trenger du ikke å gå til angrep på andre bare fordi en har ulik oppfatning av ting. Skjønner at du har levd ett liv som har vært JÆ:.... tøft, og for andre kan det være ganske vanskelig å skjønne hvordan du har holdt ut både med det ene og det andre. Vær mere åpen for forslag, selv om du møter motstand i dine synspunkter. Du trenger ikke å være enig, men lese litt nøyere etter hva folk skriver, før du sender en forsvarsmail i retur. Lykke til med slankingen.

Annonse

Gjest mandolina

Jeg håper det er det :-)

(Jeg er klar over at jeg tar litt mye plass til tider, selvom baken er blitt smalere...)

Men hvis noen sitter der ute og sliter med vekta si og blir demotivert eller plages så er det greit å få det avklart - jeg vil ikke plage folk :-)

Da bør de bare holde seg unna forumet for vektmestring.

Gjest ViViola

Jeg tror ikke det er så mange av de sure, jeg da, tror heller det er noen få som varierer med nickene sine. La dem holde på, de har sikkert sine grunner for å gulpe galle.

Så - jeg synes i alle fall ikke at du skal slutte å skrive her, verken om det ene eller det andre. Det er GØY når folk lykkes med noe, om det er gjennom eurodiett eller libra eller Grete Roede eller helt på egenhånd!

Drit i muggsoppene, STÅ PÅ!

Gjest Gammel traver

Helt ærlig talt Valnøtt.

Jeg har ikke fått med meg det du skriver om nå.

Men jeg kan ikke se en eneste negativ ting om det å være glad for å klare å gå ned noen kg.

Folk bør da skjønne at dine tråder vil handle om din vektnedgang i stor grad og da bør de kunne hoppe over disse i steden for å irritere seg.

Har en mistanke om at det er gryende sjalusi som gjør at folk kan ergre seg over andres glede.

Og dessuten så virker du som et godt og koselig mennske som er flink til å oppmuntre selv.

Fortsett å glede deg over din suksess Valnøtt og driiiiiiit i de som ikke klarer å glede seg med deg.

Ikke bry deg.

Du skriver egne innlegg og sier at det er oppdatering.

Mange av oss som frekventerer her, vet hva oppdateringen dreier seg om.

De som ikke vil høre om hvor flink du er, kan jo bare la være å lese innleggene dine.

Bare fortsett. Det er inspirerende å lese dine positive innlegg :)

Gjest Valnøtt

Sant - det er sjelden det brukes egne nick når det er pepper på gang...

Og meningen er å spre det jeg vet - kanskje noen har nytte av det. Kanskje noen andre har nytte av noe annet - alle er vi forskjellige. Det jeg tror er bra er hvis alle er med på å ta litt mer tak for å prøve å gjøre noe godt for andre. Jeg kan ikke se at det skal kunne gjøre annet enn godt her i verden.

De fleste vet vel når de ser nicket mitt på gang at det som regel kommer noe om vekt, eller noe om rekordsetting i dårlige skilsmisser. Jeg har et generelt talent for å rydde i livet mitt, så har jeg fått tillatelse fra Lillemus til å glemme hvor ille rotet til det var før ryddingen begynte.

Men jeg har altså lært masse underveis som jeg har hatt stor nytte av, og finner stor glede i det hvis jeg kan hjelpe andre som har bruk for den samme kunnskapen.

Når det gjelder å gå ned i vekt, så vil den som gidder å lese det jeg faktisk _har_ skrevet, se at det er flere jeg har rådet til å gjøre noe helt annet enn det jeg gjør - dette passer ikke for alle.

Da fortsetter jeg å melde inn, så får min kjære venninne her nede med den fantastisk høyden, men den kjedelig lite kvinneformede baken, være sur....

(40 er da lite når man er 180................)

Tusen takk. Jeg ble litt usikker på om jeg gjorde mer skade enn godt. Jeg setter stor pris på svarene fra alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...