Gå til innhold

Gave man ikke vil ha ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

''gruuusom katte-potte-ting '' Ærlig talt jeg vet ikke. Men ejg forstår deg veldig godt. Du kan vel ikke ha en sånn greie. Mor din må kjenne deg dårlig.

''Mor din må kjenne deg dårlig.''

Kanskje moren gikk med på pottekjøpet for å være grei mot _sin_ mor? ;-)

Og uansett om det var moren eller mormoren som hadde det avgjørende ord, så behøver det jo ikke bety at at de ikke kjenner tusseline godt nok - kanskje de bare synes hun trenger å omgi seg med litt penere ting? ;-) (I deres øyne, altså...)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tusseline

11

• morsan

6

• fru Burlefot

2

• løvinne71

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058
Skrevet

''og tenkt på mormoren min når jeg så på den.''

*snufs* nå ble jeg nesten litt rørt her! Mormoren min døde for 18+ år siden, og jeg skulle mer enn gjerne hatt en kattepusepotte som kunne minnet meg på henne:-)

Jeg også!

Skulle veldig, veldig gjerne hatt en kattepotte fra mormor på verandaen! Hun døde for 28 år siden, men jeg husker henne fremdeles som om jeg så henne i går.

Hendene hennes, og det hvite håret, og den stille, varme latteren...og lukten av Vademecum, som i følge henne virket mot alt fra sår hals til giktfingre ;)

Snuhufs!

Skrevet

Jeg også!

Skulle veldig, veldig gjerne hatt en kattepotte fra mormor på verandaen! Hun døde for 28 år siden, men jeg husker henne fremdeles som om jeg så henne i går.

Hendene hennes, og det hvite håret, og den stille, varme latteren...og lukten av Vademecum, som i følge henne virket mot alt fra sår hals til giktfingre ;)

Snuhufs!

*snufs*

Gjest minnah
Skrevet

De kom ens ærend for å gi deg denne?

Jeg ville blitt utrolig glad, og driti en lang marsj i om det passet inn med mine designting. Virkelig.

Skrevet

Jeg også!

Snuhufs!

Nå får dere meg til å savne mormoren min også - verdens beste og snilleste mormor! *Snufs*

Gjest vingla
Skrevet

når det gjelder mormor og mamma,personer jeg har kjære ville jeg ikke sagt noe.det er jo tanken som teller.men når det gjelder julegaver,har jeg sagt til alle jeg kjenner at jeg ikke vil ta i mot gave.dettte har jeg gjordt de siste årene.mest fordi jeg synes det er tåpelig å få,gi gaver som jeg vet jeg vil legge i et skap likevell.det er liksom sløsing.da kan en heller gi hverandre en opplevelse el lignende.så til et visst punkt synes jeg en kan si ifra.men ikke i dette tilfellet.

Skrevet

De kom ens ærend for å gi deg denne?

Jeg ville blitt utrolig glad, og driti en lang marsj i om det passet inn med mine designting. Virkelig.

Jeg har ingen designting ;). Jeg skrev bare at jeg ikke likte det, og at det ikke var min stil overhodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...