Gjest toshiba bærbar Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Ledninga til dataen min er i ferd med å ryke. Men har allerede levert inn ledninga pga brudd en gang før... Kan man få kjøpt ledninger noe sted? Toshiba-bærbar 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Er det strømledningen du mener? Spør der du kjøpte pc'n. 0 Siter
Gjest toshiba bærbar Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Er det strømledningen du mener? Spør der du kjøpte pc'n. Kjøpte den på www.student-pc.no - men kommer ikke inn der.... 0 Siter
Gjest toshiba bærbar Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Er det strømledningen du mener? Spør der du kjøpte pc'n. Hvis man må få erstattet strømledningen - har du noe peiling på hvor lang tid det vil ta å få tilsendt ny ledning? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Hvis man må få erstattet strømledningen - har du noe peiling på hvor lang tid det vil ta å få tilsendt ny ledning? Har ikke peiling! Når det gjelder ting man bestiller tar det jo alt fra 3 -30 dager å få det, selv innenlands... Du kan jo prøve å presse litt på ved å si at det haster siden det er en strømkabel det er snakk om. 0 Siter
frosken Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har lært at man må sørge for å ha original størmkabel for ikke å risikere å ødelegge pc-en. Sist gang jeg fikk ny så ventet jeg noen uker på den. Har en HP. 0 Siter
Gjest toshiba bærbar Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har lært at man må sørge for å ha original størmkabel for ikke å risikere å ødelegge pc-en. Sist gang jeg fikk ny så ventet jeg noen uker på den. Har en HP. Kan man sende inn ledningen flere ganger? Dette er 2. gangen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.