Gå til innhold

75E = 70F????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg fikk hjelp til å finne min bh-størrelse endte jeg opp med 75E, noe jeg selv så at var helt riktig den gangen. Men siden da har jeg gått ned 5-6 kg og de bh'ene sitter ikke like pent lenger. Hva vil 75E tilsvare i litt mindre da, 70E? 70F? 70DD? Selve puppen har ikke blitt så mye mindre, men jeg har blitt adskillig smalere rundt.

candyqueen_83
Skrevet

70F skal være riktig. Men jeg tror jeg kanskje hadde prøvd først.

Skrevet

70F skal være riktig. Men jeg tror jeg kanskje hadde prøvd først.

Ja, jeg må vel uansett på spesialbutikk for å få tak i det. Fant en i 75E i dag, men den satt ikke pent.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg må vel uansett på spesialbutikk for å få tak i det. Fant en i 75E i dag, men den satt ikke pent.

De kan muligens ha på Lindex, men de sitter ikke like fint som litt dyrere bh`er. Bedre med noen få gode, enn 15 som ikke sitter helt bra.

Gjest mandolina
Skrevet

Du måler rundt under puppene og antall cm tilsvarer det første tallet i bh-størrelse, 75 tilsvarer 75 cm rundt, det andre altså bokstavet, må du bare prøve deg frem om du fremdeles er E størrelse når du går ned en størrelse rundt eller om du må opp en størrelse i selve puppemålet dvs fra E til F.

Hilsen

Skrevet

Du måler rundt under puppene og antall cm tilsvarer det første tallet i bh-størrelse, 75 tilsvarer 75 cm rundt, det andre altså bokstavet, må du bare prøve deg frem om du fremdeles er E størrelse når du går ned en størrelse rundt eller om du må opp en størrelse i selve puppemålet dvs fra E til F.

Hilsen

Jeg vet jeg må ned i 70 cm rundt, det var cupen jeg lurte på. :o) Men jeg må bare prøve.

Skrevet

Cupen i 70 F er like stor som cupen i 75 E. Så om brystene er like store som før, høres det rett ut med str 70 F til deg.

Jeg bruker 75 F eller 70 G, der er cupen like stor.

Lykke til med handelen!

Skrevet

Cupen i 70 F er like stor som cupen i 75 E. Så om brystene er like store som før, høres det rett ut med str 70 F til deg.

Jeg bruker 75 F eller 70 G, der er cupen like stor.

Lykke til med handelen!

Det var det jeg trodde, men 70F høres jo helt villt ut! *Ser nedover seg selv* De er da ikke såååå store!?

Skrevet

Det var det jeg trodde, men 70F høres jo helt villt ut! *Ser nedover seg selv* De er da ikke såååå store!?

Men det er jo fordi den er så liten rundt ryggen.... Cupen er jo ikke større en feks 75 E, 80 D eller 85 C :0)

Skrevet

Men det er jo fordi den er så liten rundt ryggen.... Cupen er jo ikke større en feks 75 E, 80 D eller 85 C :0)

Men F-cup høres så stort ut! :o) For ikke å snakke om at det sikkert er håpløst å finne annet i en spesialbutikk til hårreisende priser...

Gjest togli
Skrevet

Jeg har "minipupper" og bruker 70 C, så det går nok an ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...