leni76 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 jeg er en jente på 31 år som har diagnosen bipolar lidelse. Jeg føler at jeg er en kasteball i systemet..For tiden er jeg sosialklient og har 5000 og leve for i mnd. Jeg går til behandling hos lege på DPS.. Nå lurer jeg på om jeg har krav på uføretrygd? og hvordan går jeg frem for å søke om dette. Det sliter på meg og måtte søke sosialen hver mnd, Jeg fungerer ikke i en jobb sånn som situasjonen min er nå. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Det mest vanlige er å søke om rehabiliteringspenger så lenge man er under behandling og behandler mener det er utsikt til bedring. Hvis behandler mener det ikke er utsikt til bedring og du ikke er i stand til å ta i mot et attføringstiltak, vil du kunne søke om uføretrygd. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Sosialkontoret burde hjelpe deg med å søke trygdeytelser, sannsynligvis har du rett på rehabiliteringspenger. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.