Gå til innhold

Væske i kroppen

Gjest anonym i dette inlegget

Anbefalte innlegg

Gjest anonym i dette inlegget
Skrevet

Jeg har et godt og sunt kosthold, mye frukt og grønt og drikker 2,5 liter vann per dag. Velidg lite salt. Har tatt cerazette en stund og det har jeg fått mye vann i kroppen av. Ubehagelig.

Vil dette gi seg og komme ut igjen?

Bør jeg ta en renselskur?

Bør jeg slutte med pillene?

Noen som har erfaringer eller tips. Synes gjerne ikke leger svarer så greit på sånt.

Gjest hallosann
Skrevet

Hvis det er pillene som er årsaken er jo svaret enkelt :) Jeg tror ikke det går over - hvis dette oppsto i forbindelse med dem.

Gjest anonym i dette innlegget
Skrevet

Hvis det er pillene som er årsaken er jo svaret enkelt :) Jeg tror ikke det går over - hvis dette oppsto i forbindelse med dem.

Nei, det er det som er så kjedelig. Pillene fungerer utmerket ellers, hadde det ikke vært for vann i kroppen. Prøvd mye annet som kroppen ikke har klart, så dette er en uskydlig bivirkning, men veldig kjedelig.

Gjest hallosann
Skrevet

Nei, det er det som er så kjedelig. Pillene fungerer utmerket ellers, hadde det ikke vært for vann i kroppen. Prøvd mye annet som kroppen ikke har klart, så dette er en uskydlig bivirkning, men veldig kjedelig.

Det er slik det blir med en del medikamenter, som du sier dessverre. Da blir det valgets kvaler. Hva lever jeg best med?

Ha en fin kveld :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...