Gjest anonym i dette inlegget Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har et godt og sunt kosthold, mye frukt og grønt og drikker 2,5 liter vann per dag. Velidg lite salt. Har tatt cerazette en stund og det har jeg fått mye vann i kroppen av. Ubehagelig. Vil dette gi seg og komme ut igjen? Bør jeg ta en renselskur? Bør jeg slutte med pillene? Noen som har erfaringer eller tips. Synes gjerne ikke leger svarer så greit på sånt. 0 Siter
Gjest hallosann Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Hvis det er pillene som er årsaken er jo svaret enkelt Jeg tror ikke det går over - hvis dette oppsto i forbindelse med dem. 0 Siter
Gjest anonym i dette innlegget Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Hvis det er pillene som er årsaken er jo svaret enkelt Jeg tror ikke det går over - hvis dette oppsto i forbindelse med dem. Nei, det er det som er så kjedelig. Pillene fungerer utmerket ellers, hadde det ikke vært for vann i kroppen. Prøvd mye annet som kroppen ikke har klart, så dette er en uskydlig bivirkning, men veldig kjedelig. 0 Siter
Gjest hallosann Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Nei, det er det som er så kjedelig. Pillene fungerer utmerket ellers, hadde det ikke vært for vann i kroppen. Prøvd mye annet som kroppen ikke har klart, så dette er en uskydlig bivirkning, men veldig kjedelig. Det er slik det blir med en del medikamenter, som du sier dessverre. Da blir det valgets kvaler. Hva lever jeg best med? Ha en fin kveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.