Gjest Frk Norton Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Er det noen her som har installert 2008 versjonen og fått problemer med maskinen etterpå? Og kanskje funnet en løsning? Telenor sier at det er et omfattende program og kan skape problemer, men de kan ikke si hvorfor, og hva problemene skyldes. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 ''Er det noen her som har installert 2008 versjonen og fått problemer med maskinen etterpå?'' Ja, maskinen ble treg som sirup og jeg hadde et sørgelig liv før jeg fikk avinstallert igjen. ''Og kanskje funnet en løsning?'' Ja. :-) Installerte NIS 2007 igjen og kjøpte ett år utvidet lisens på den. Men nå skal det sies at jeg ikke er Telenor-kunde og derfor ikke har gratis NIS-lisens. 0 Siter
Gjest Frk Norton Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 ''Er det noen her som har installert 2008 versjonen og fått problemer med maskinen etterpå?'' Ja, maskinen ble treg som sirup og jeg hadde et sørgelig liv før jeg fikk avinstallert igjen. ''Og kanskje funnet en løsning?'' Ja. :-) Installerte NIS 2007 igjen og kjøpte ett år utvidet lisens på den. Men nå skal det sies at jeg ikke er Telenor-kunde og derfor ikke har gratis NIS-lisens. Tusen takk for svar. Så 2007 versjonen er ikke så slem mot maskinen som 2008, det var greit å vite. Skal høre med Telenor om jeg da kan installere den i stedenfor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.