Gå til innhold

Snart helg folkens!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Denne helga har vi sett frem til i flere måneder!!!! Hyttetur sammen med gode venner - barna plassert hos slekt - de får en spennende annerledes helg, og vi får en velfortjent avslappende voksenhelg :-)

God mat, god drikke, gode venner og festhumør og strålende sommervær en hel helg!!!

(men jeg tar med løpesko og løpetøy slik at jeg kan ta en spontan tur på lørdagen...)

God helg, folkens!!!!!

Skrevet

Vi skal til Køben! :o))) Søstrene mine, ungene og jeg altså - og vi gleder oss stooort! Tivoli skal selvfølgelig besøkes og så har jeg funnet ut at midt på Strøget ligger Guinness Rekord Museum - det er jo midt i blinken for en 9-åring som konstant ramser opp rekoder fra boka! :o)

Skrevet

Å jøje meg :) Så gøy da! Det skjer nok ikke altfor ofte det nei. Nyt helgen og husk solkrem. God tur. Vi får endelig en hel helg på campingen, ubeskrivelig hvor godt det skal bli. Masse kjente der og jenta mi elsker den nye lekeplassen de har laget :) Jeg skal nok få koset meg med et lite glass hvitvin :)

mariaflyfly
Skrevet

Åh, det hørtes skikkelig deilig ut! Kos dere, det fortjener dere virkelig. :)

Jeg skal på klassetreff med mine gamle klassevenninner fra barneskolen i morra. :) Lørdag skal vi tilbringe sammen med venner ved sjøen og søndag er 1-årsdagen til vår lille fetter. Ungene gleder seg veldig. :)

Gjest mora2
Skrevet

Å, det hørtes moro ut! Tenker dere skal kose dere :0)

Snaxy reiser på guttetur til Aalborg i morgen.Kommer hjem søndag natt...Så Jeg blir "alenemor" i helga ;0)

Fredag blir stille og rolig, lørdag tenkte jeg ut med gutta en tur.

Mulig konsert, mulig båttur, men får se.Noe skal jeg hvertfall finne på :0)

God helg, og kos dykk ein heil hau !!!

Gjest prust
Skrevet

Vi skal til Køben! :o))) Søstrene mine, ungene og jeg altså - og vi gleder oss stooort! Tivoli skal selvfølgelig besøkes og så har jeg funnet ut at midt på Strøget ligger Guinness Rekord Museum - det er jo midt i blinken for en 9-åring som konstant ramser opp rekoder fra boka! :o)

Det høres moro ut! Jeg har aldri vært i København, jeg! Blir lett bare Hirtshals og Jylland forøvrig når vi reiser til Danmark herfra.

Kos dere!

Gjest prust
Skrevet

Å jøje meg :) Så gøy da! Det skjer nok ikke altfor ofte det nei. Nyt helgen og husk solkrem. God tur. Vi får endelig en hel helg på campingen, ubeskrivelig hvor godt det skal bli. Masse kjente der og jenta mi elsker den nye lekeplassen de har laget :) Jeg skal nok få koset meg med et lite glass hvitvin :)

Høres koselig ut!

Jeg har egentlig alltid vært litt "anti"- campingvogn - men svigermor og en slektning bruker vogna mye, og de hadde den med hit i halvannen uke nå i mai. Veldig praktisk, og veldig koselig, for både de og oss :-)

Er det S. campingplass dere holder til på?

Gjest prust
Skrevet

Åh, det hørtes skikkelig deilig ut! Kos dere, det fortjener dere virkelig. :)

Jeg skal på klassetreff med mine gamle klassevenninner fra barneskolen i morra. :) Lørdag skal vi tilbringe sammen med venner ved sjøen og søndag er 1-årsdagen til vår lille fetter. Ungene gleder seg veldig. :)

Oi! Klassetreff høres moro ut! Jeg og ei venninne arrangerte det for ca ti år siden - og det var knallsuksess. Vi utpekte der og da to som skulle ta ansvar for neste fest - men det har ikke blitt noe av. Hun venninna mi og jeg har snakket flere ganger om at vi kanksje må dra i gang igjen :-)

Gjest prust
Skrevet

Å, det hørtes moro ut! Tenker dere skal kose dere :0)

Snaxy reiser på guttetur til Aalborg i morgen.Kommer hjem søndag natt...Så Jeg blir "alenemor" i helga ;0)

Fredag blir stille og rolig, lørdag tenkte jeg ut med gutta en tur.

Mulig konsert, mulig båttur, men får se.Noe skal jeg hvertfall finne på :0)

God helg, og kos dykk ein heil hau !!!

Min mann er på vei hjem fra Danmark nå, han :-) Håper han har husket tax-free'en!

Gjest mora2
Skrevet

Min mann er på vei hjem fra Danmark nå, han :-) Håper han har husket tax-free'en!

He, he, det er jo det viktigste med hele turen ;0)

Gjest prust
Skrevet

He, he, det er jo det viktigste med hele turen ;0)

Sendte ham en melding nå, bare så han ikke glemmer det.

Jeg har kjøpt inn rødvin, men har ikke hvit til rægane i morgen kveld. Han han reiser sammen med er visst avholds, så kanskje han kommer hjem med dobbel kvote :-DDDD

Gjest mora2
Skrevet

Sendte ham en melding nå, bare så han ikke glemmer det.

Jeg har kjøpt inn rødvin, men har ikke hvit til rægane i morgen kveld. Han han reiser sammen med er visst avholds, så kanskje han kommer hjem med dobbel kvote :-DDDD

Hi, hi, får håpe det ja!

Snaxy kommer vel hjem med det vanlige, tobakk og Absolutt Vodka ;0)

Skulle egentlig ønske jeg likte vin, ser så fint ut å drikke...

Bare øl her..Like harry som vanlig ;0)

Gjest prust
Skrevet

Hi, hi, får håpe det ja!

Snaxy kommer vel hjem med det vanlige, tobakk og Absolutt Vodka ;0)

Skulle egentlig ønske jeg likte vin, ser så fint ut å drikke...

Bare øl her..Like harry som vanlig ;0)

Fikk melding tilbake nå at han hadde handlet (og det var jo bra), men at han ikke orket inn igjen...

Jeg har bestilt ei diger flaske Baileys - ellers vetTjeg ikke hva han kommer med. Smirnoff Ice kanskje?

Jeg kjøpte ei helflaske vodka i påska på Gardermoen, og den har jeg laget Tyrkisk- pepper-shot av denne uka :-) Heiv oppi flere drops i går - kanskje jeg må prøvesmake?

Øl er da også godt - men vi er inni en vinperiode for tida + litt miksing av drinker :-)

mariaflyfly
Skrevet

Oi! Klassetreff høres moro ut! Jeg og ei venninne arrangerte det for ca ti år siden - og det var knallsuksess. Vi utpekte der og da to som skulle ta ansvar for neste fest - men det har ikke blitt noe av. Hun venninna mi og jeg har snakket flere ganger om at vi kanksje må dra i gang igjen :-)

''Hun venninna mi og jeg har snakket flere ganger om at vi kanksje må dra i gang igjen :-)

''

Sånn er det med oss som er jævler på logistikk. ;)

Gjest prust
Skrevet

''Hun venninna mi og jeg har snakket flere ganger om at vi kanksje må dra i gang igjen :-)

''

Sånn er det med oss som er jævler på logistikk. ;)

Ja, det er jo litt moro å arrangere ting - særlig når det blir vellykket - og det blir det jo hvis det er skikkelig planlagt!

Ååååå - nå fikk jeg sabla lyst på en klassefest! De fleste må da være ferdige med barneproduksjonen nå, tror du ikke det?

(eller det finnes jo sånne som meg som håper på at pilla ikke skal virke da....slik at ungeflokken vokser....)

(eller det finnes de som starter produskjonen når vi andre er ferdige - vet om ei som fikk sin første i fjor i den klassen) - elendig setning, men du skjønte det vel?

mariaflyfly
Skrevet

Ja, det er jo litt moro å arrangere ting - særlig når det blir vellykket - og det blir det jo hvis det er skikkelig planlagt!

Ååååå - nå fikk jeg sabla lyst på en klassefest! De fleste må da være ferdige med barneproduksjonen nå, tror du ikke det?

(eller det finnes jo sånne som meg som håper på at pilla ikke skal virke da....slik at ungeflokken vokser....)

(eller det finnes de som starter produskjonen når vi andre er ferdige - vet om ei som fikk sin første i fjor i den klassen) - elendig setning, men du skjønte det vel?

Du er jo et par år eldre enn meg, blant de jeg skal treffe i morra er litt under halvparten småbarnsmammaer med ett barn, jeg og ei til har to, og så har ikke resten begynt ennå. ;)

Vi jentene har laget tradisjon på at vi treffes hvert år på denne tida. Det er veldig hyggelig. Neste år har vi jubileum, og da skal gutta få være med også. :)

Gjest mora2
Skrevet

Fikk melding tilbake nå at han hadde handlet (og det var jo bra), men at han ikke orket inn igjen...

Jeg har bestilt ei diger flaske Baileys - ellers vetTjeg ikke hva han kommer med. Smirnoff Ice kanskje?

Jeg kjøpte ei helflaske vodka i påska på Gardermoen, og den har jeg laget Tyrkisk- pepper-shot av denne uka :-) Heiv oppi flere drops i går - kanskje jeg må prøvesmake?

Øl er da også godt - men vi er inni en vinperiode for tida + litt miksing av drinker :-)

He, he, du må nok til å prøve smake ja!

Ice er godt, og er også glad i drinker :0)

Mmmm..Glede meg til lørdag nå! :0)

Gjest prust
Skrevet

He, he, du må nok til å prøve smake ja!

Ice er godt, og er også glad i drinker :0)

Mmmm..Glede meg til lørdag nå! :0)

Nå tok jeg et lite glass! NÅ endelig smakte det sånn det skulle!

Var litt kjip på dropsene da jeg begynte - hadde bare i én pose til en hel flaske - men nå hadde jeg i ca en halv til, og nå ble det skikkelig lakris-pepper-smak :-)

Skål!!!!

Gjest prust
Skrevet

Du er jo et par år eldre enn meg, blant de jeg skal treffe i morra er litt under halvparten småbarnsmammaer med ett barn, jeg og ei til har to, og så har ikke resten begynt ennå. ;)

Vi jentene har laget tradisjon på at vi treffes hvert år på denne tida. Det er veldig hyggelig. Neste år har vi jubileum, og da skal gutta få være med også. :)

Da vi hadde det treffet for ti år siden, hadde vel halvparten av jentene begynt å få barn, og et par av guttene.

Varierer sikkert mye fra sted til sted og fra klasse til klasse.

Har ikke mye kontakt med denn gjengen, men såvidt jeg vet er de aller fleste over småbarnsperioden.

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvor gammel du er?

mariaflyfly
Skrevet

Da vi hadde det treffet for ti år siden, hadde vel halvparten av jentene begynt å få barn, og et par av guttene.

Varierer sikkert mye fra sted til sted og fra klasse til klasse.

Har ikke mye kontakt med denn gjengen, men såvidt jeg vet er de aller fleste over småbarnsperioden.

Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvor gammel du er?

Haha, jeg trodde du visste det. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...