Gå til innhold

Lønnsoppgjøret!

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha mere lønn!!!
Skrevet

Jeg er hjelpepleier med topp ansiennitet. Noen som vet hva vi krever i årets oppgjør??

Gjest Retten og sletten
Skrevet

Nope. Bryr meg ikke heller.

Og hjelpepleier.. Hvilken utdannelse har du? Videregående? Mener du virkelig at du skal tjene like mye som de som har gått tre år eller mer på høyskole?

Gjest Bare litt provosert
Skrevet

Og hjelpepleier.. Hvilken utdannelse har du? Videregående? Mener du virkelig at du skal tjene like mye som de som har gått tre år eller mer på høyskole?

Hva slags svar var det? Hun sier jo ikke at hun krever like mye lønn som høyskoleutdannede? Både hjelpepleiere og sykepleiere burde tjene MYE mer enn det de gjør i dag og dette er målt ut i fra lønnsveksten i landet ellers!

Er du i det hele tatt klar over hvor lite hjelpepleiere tjener? Dette er et yrke som er blitt valgt ut i fra ønske om å hjelpe og å gi omsorg til noen av de mest sårbare og hjelpetrengende i sanfunnet. Det er nesten flaut og tenke på at politikerne ikke ser verdien i det arbeidet som blir gjort og velger å skjære ned på dette området. Hjelpepleiere er et av de lavest lønnede yrkene vi har og det er svært gale med tanke på den betydningsfulle jobben som blir utført.

Gjest mora2
Skrevet

Hva slags svar var det? Hun sier jo ikke at hun krever like mye lønn som høyskoleutdannede? Både hjelpepleiere og sykepleiere burde tjene MYE mer enn det de gjør i dag og dette er målt ut i fra lønnsveksten i landet ellers!

Er du i det hele tatt klar over hvor lite hjelpepleiere tjener? Dette er et yrke som er blitt valgt ut i fra ønske om å hjelpe og å gi omsorg til noen av de mest sårbare og hjelpetrengende i sanfunnet. Det er nesten flaut og tenke på at politikerne ikke ser verdien i det arbeidet som blir gjort og velger å skjære ned på dette området. Hjelpepleiere er et av de lavest lønnede yrkene vi har og det er svært gale med tanke på den betydningsfulle jobben som blir utført.

*Klapper for deg!!*

candyqueen_83
Skrevet

Du får 25 000 :o) Regner med det er det samme over hele landet?

Gjest mandolina
Skrevet

For et uforskammet svar.

Sofies mamma
Skrevet

Jeg tror det var + 25' på dere med topp ans, så dere vippet rett over 300 000? Finner ikke siden jeg så det på.

80' til på dere i grunnlønn + tilleggene så begynner dere å få en ok lønn for den enestående jobben dere gjør. Ingen jeg har så mye respekt for og beundrer som dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...