Gjest Vil ha mere lønn!!! Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Jeg er hjelpepleier med topp ansiennitet. Noen som vet hva vi krever i årets oppgjør?? 0 Siter
Gjest Retten og sletten Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Nope. Bryr meg ikke heller. Og hjelpepleier.. Hvilken utdannelse har du? Videregående? Mener du virkelig at du skal tjene like mye som de som har gått tre år eller mer på høyskole? 0 Siter
Gjest Bare litt provosert Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Nope. Bryr meg ikke heller. Og hjelpepleier.. Hvilken utdannelse har du? Videregående? Mener du virkelig at du skal tjene like mye som de som har gått tre år eller mer på høyskole? Hva slags svar var det? Hun sier jo ikke at hun krever like mye lønn som høyskoleutdannede? Både hjelpepleiere og sykepleiere burde tjene MYE mer enn det de gjør i dag og dette er målt ut i fra lønnsveksten i landet ellers! Er du i det hele tatt klar over hvor lite hjelpepleiere tjener? Dette er et yrke som er blitt valgt ut i fra ønske om å hjelpe og å gi omsorg til noen av de mest sårbare og hjelpetrengende i sanfunnet. Det er nesten flaut og tenke på at politikerne ikke ser verdien i det arbeidet som blir gjort og velger å skjære ned på dette området. Hjelpepleiere er et av de lavest lønnede yrkene vi har og det er svært gale med tanke på den betydningsfulle jobben som blir utført. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Hva slags svar var det? Hun sier jo ikke at hun krever like mye lønn som høyskoleutdannede? Både hjelpepleiere og sykepleiere burde tjene MYE mer enn det de gjør i dag og dette er målt ut i fra lønnsveksten i landet ellers! Er du i det hele tatt klar over hvor lite hjelpepleiere tjener? Dette er et yrke som er blitt valgt ut i fra ønske om å hjelpe og å gi omsorg til noen av de mest sårbare og hjelpetrengende i sanfunnet. Det er nesten flaut og tenke på at politikerne ikke ser verdien i det arbeidet som blir gjort og velger å skjære ned på dette området. Hjelpepleiere er et av de lavest lønnede yrkene vi har og det er svært gale med tanke på den betydningsfulle jobben som blir utført. *Klapper for deg!!* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Du får 25 000 ) Regner med det er det samme over hele landet? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Nope. Bryr meg ikke heller. Og hjelpepleier.. Hvilken utdannelse har du? Videregående? Mener du virkelig at du skal tjene like mye som de som har gått tre år eller mer på høyskole? For et uforskammet svar. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg tror det var + 25' på dere med topp ans, så dere vippet rett over 300 000? Finner ikke siden jeg så det på. 80' til på dere i grunnlønn + tilleggene så begynner dere å få en ok lønn for den enestående jobben dere gjør. Ingen jeg har så mye respekt for og beundrer som dere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.