Gå til innhold

Hva koster en forestilling på operaen?

Anbefalte innlegg

Gjest sjur:e:
Skrevet

Tenkte kanskje vi skulle gi bort billetter til en forestilling på operaen i gave til et vennepar, så jeg var inne for å sjekke hva det koster men det er en feil på nettsiden. Noen som vet cirka hva en billett koster?

Gjest tippsi
Skrevet

Kjempefin gave! Billettprisene varierer veldig etter hvor man sitter, altså hvor gode plassene er.

Jeg har selv bestilt billetter til "Nøtteknekkeren" i desember. Plassene midt i på orkester/midtparkett koster ca 500-600 kroner tror jeg. På balkongene får man plasser til et par hundrelapper, og de aller billigste er barkrakker til 150 kroner (ca). De har forresten også halv pris for studenter. De har vel muligens også noen enda dyrere billetter, men disse har jeg ikke sett prisen på.

Så da burde du absolutt klare å finne noe i prisklassen du er ute etter. Veldig bra gave synes jeg! Lykke til! :)

fuji1365380447
Skrevet

Det varierer jo veldig. Det er mye dyrere å sitte på parketten enn høyt opp på en balkong.

Det er noen enkeltforestillinger som koster opp til 1200,- kr pr billett. Men til vanlige forestillinger kan du få biletter til ca 200 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...