Gjest sjur:e: Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Tenkte kanskje vi skulle gi bort billetter til en forestilling på operaen i gave til et vennepar, så jeg var inne for å sjekke hva det koster men det er en feil på nettsiden. Noen som vet cirka hva en billett koster? 0 Siter
Gjest tippsi Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Kjempefin gave! Billettprisene varierer veldig etter hvor man sitter, altså hvor gode plassene er. Jeg har selv bestilt billetter til "Nøtteknekkeren" i desember. Plassene midt i på orkester/midtparkett koster ca 500-600 kroner tror jeg. På balkongene får man plasser til et par hundrelapper, og de aller billigste er barkrakker til 150 kroner (ca). De har forresten også halv pris for studenter. De har vel muligens også noen enda dyrere billetter, men disse har jeg ikke sett prisen på. Så da burde du absolutt klare å finne noe i prisklassen du er ute etter. Veldig bra gave synes jeg! Lykke til! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Det varierer jo veldig. Det er mye dyrere å sitte på parketten enn høyt opp på en balkong. Det er noen enkeltforestillinger som koster opp til 1200,- kr pr billett. Men til vanlige forestillinger kan du få biletter til ca 200 kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.