Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kvinne gikk i skogen, da hun plutselig snublet over noe. Etter en liten stund fant hun ut at det var en oljelampe. Hun plukket den opp, gnikket litt på den og, så klart, kom en ånd frem fra lampen.

- Får jeg 3 ønsker nå? spør damen ganske fort.

- Nei, svarte ånden. - På grunn av de dårlige tidene, lave konjunkturen, global konkurranse og all denne dritten så får du bare ETT ønske. Så, hva skal du ønske deg da?

- I så fall, vil jeg ha fred i Midt-Østen, sa kvinnen, og hold frem et kart. - Ser du på kartet her? Jeg vil at disse landene skal slutte å slåss med hverandre.

Ånden tittet på kartet og sa:

- Hallo, disse landene har jo slåss i tusentalls år! Jeg tror ikke det går å gjøre noe med det. Jeg er bra, men SÅ bra er jeg ikke. Ønsk deg noe annet.

Kvinnen titter litt oppgitt på ånden, tenker, og så sier hun:

- Jeg har aldri klart å treffe den rette mannen. En mann som elsker meg, er omtenksom og hensynsfull, kan lage mat og står for halvdelen av husarbeidet. En mann som er en bra elsker og ikke titter på sport hele tiden.

Ånden blir stille og så sukker han.

- Få se på det kartet igjen.....

Skrevet

Hehe....

Det var en feil i historein ser jeg, de hadde byttet om kvinne og mann.

Skrevet

Hehe....

Det var en feil i historein ser jeg, de hadde byttet om kvinne og mann.

Det finnes en variant for det også.

Mannen vil primært ha en bro fra USA til Hawaii fordi han er glad i å surfe med redd for å fly.

Når han ikke får det fordi det er umulig å lage en så lang bro, vil han forstå kvinner, spesielt hva de mener når han spør hva som er i veien, og de svarer "ingenting".

Ånden spør: Vil du ha to eller fire kjørefelt på den broen?

Skrevet

Det finnes en variant for det også.

Mannen vil primært ha en bro fra USA til Hawaii fordi han er glad i å surfe med redd for å fly.

Når han ikke får det fordi det er umulig å lage en så lang bro, vil han forstå kvinner, spesielt hva de mener når han spør hva som er i veien, og de svarer "ingenting".

Ånden spør: Vil du ha to eller fire kjørefelt på den broen?

Hehe, bra....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...