Gå til innhold

Forandring fryder - IKKE

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Jøss, hun ser ut som et takras, jo! :( Nok et eksempel på at man kanskje skal innse at man har runda 50 og ikke trenger forsøke å se ut som man er 18. Wake up and smell the coffee, sier jeg bare.

Skrevet

De må mislike seg selv så mye at de vil at alle skal se det tror jeg, huff, det er jo synd på dem. Lurer på hvorfor de absolutt skal ha liten nese, blitt mobbet kanskje? Men blant sine egne...merkelig.

Skrevet

Ææææææææ! Noe så grusomt!

Og jeg må bare si at en slik "kløft" ikke er pent i det hele tatt, kløft skal være noen få cm, ikke så mye at man ser "underbuen" på puppen! Usj.

Gjest D*lilith
Skrevet

Stakkars folk,de ødelegger jo seg selv.

Skrevet

Jøss, hun ser ut som et takras, jo! :( Nok et eksempel på at man kanskje skal innse at man har runda 50 og ikke trenger forsøke å se ut som man er 18. Wake up and smell the coffee, sier jeg bare.

Runda 50???

Nå får du gi deg! Hun er en dame i sin _beste_ alder, med andre ord født i 1966! ;-)

(men når det er sagt, så synes ikke jeg heller at hun var noe pen, men rett skal være rett mht alder!*S*)

Skrevet

Runda 50???

Nå får du gi deg! Hun er en dame i sin _beste_ alder, med andre ord født i 1966! ;-)

(men når det er sagt, så synes ikke jeg heller at hun var noe pen, men rett skal være rett mht alder!*S*)

Artikkelen gjentar og gjentar at hun er 51 år, så det er ikke så rart at folk tror det, vel...?

Skrevet

Artikkelen gjentar og gjentar at hun er 51 år, så det er ikke så rart at folk tror det, vel...?

Ops! Jeg tok bare en liten titt på bildet og trodde det var JANET! * ha ha*

LaToya var det visst, ja.......

Mrs. Wallace
Skrevet

Ops! Jeg tok bare en liten titt på bildet og trodde det var JANET! * ha ha*

LaToya var det visst, ja.......

Haha, det trodde jeg også. :o)

Skrevet

Haha, det trodde jeg også. :o)

Godt det ikke bare var meg! :-) Det er tydeligvis mange som ligner på hverandre i den familien;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Godt det ikke bare var meg! :-) Det er tydeligvis mange som ligner på hverandre i den familien;-)

Samme gener, samme kirurg.

Gjest Elextra
Skrevet

Huff, hun ser skikkelig skummel ut!

Ekstra synd når hun, som du sier, var pen i utgangspunktet.

Skrevet

Det er sikkert Michael som har bedt henne om å gjøre det, da kan de nemlig begge to si at de ikke har operert seg men at de bare ser slik ut - søskenlikhet:-)

mariaflyfly
Skrevet

Runda 50???

Hun har runda 50 ifølge artikkelen. :)

Skrevet

Hun har runda 50 ifølge artikkelen. :)

...trodde det var en annen;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...