Onsdag1365380628 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Min fastlege har utdanning innen akupunktur. Sist jeg var til konsultasjon foreslo han en serie behandlinger mot min sykdom. Nå lurer jeg på om dette skrives på egenandelskortet på lik linje med vanlig konsultasjon. Og vil jeg få gratis behandling når jeg har oppnådd frikort? En time hos vanlig akupunktør koster jo 300-400 og jeg har ikke råd til slik behandling flere ganger i uka. Noen som vet? 0 Siter
vintermor Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg betalte for vanlig konsultasjon da jeg fikk akupunktur hos fastlegen og det kan jo skrives på egenandelskortet. Du får spørre han om hva slags praksis han har i forbindelse med dette. 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Din fastlege har ikke lov til å gi akupunktur under egenandelsordningen. Hvis han likevel gjør det er det trygdesvindel. Det samme gjelder for fysioterapeuter med driftstilskudd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.