Gå til innhold

internett tilgang på pasienthotellet i tromsø?

Anbefalte innlegg

Gjest førstegangsfødende i tromsø
Skrevet

skal snart bli lakt inn dær,for skal få mitt første barn.

så jeg lurer på om det kan være lurt og ta med bærbar pc dit?

vet noen om det er internett tilgang på pasienthotellet?

Gjest Elextra
Skrevet

Tror neppe du føler behov for å surfe på nettet rett etter å ha født :-). Jeg hadde i hvertfall ikke "fritidsproblemer" da, fikk ikke åpnet bladene og avisene jeg fikk heller.

Men kan jo kanskje være praktisk til evt. sending av hilsener, da, om det ikke kan vente til du kommer hjem.

Gjest førstegangsfødende i tromsø
Skrevet

Tror neppe du føler behov for å surfe på nettet rett etter å ha født :-). Jeg hadde i hvertfall ikke "fritidsproblemer" da, fikk ikke åpnet bladene og avisene jeg fikk heller.

Men kan jo kanskje være praktisk til evt. sending av hilsener, da, om det ikke kan vente til du kommer hjem.

skal ligge dær fra termin og til eg har født,så kan bli lange daga.for e ikkje vanlig og føde før termin i min familie...:-)

Gjest Elextra
Skrevet

skal ligge dær fra termin og til eg har født,så kan bli lange daga.for e ikkje vanlig og føde før termin i min familie...:-)

Aha, da skjønner jeg det kan bli litt ventetid.

Kom selv inn til sykehuset drøye fire timer før barnet var ute, og kan ikke huske å savne PC denne tiden :P.

Lykke til!

Gjest mandolina
Skrevet

http://www.unn.no/category9755.html

"PC og internettkafe

En internettkafe for pasienter og pårørende finner du i dagligstua i fløy C, plan 8. Her står for tiden tre PC'er som er koblet til internett. Alle pasienter på isolat tilgang til PC med internettoppkobling."

Dette googlet jeg frem.

Hilsen

Skrevet

Her er det internett tilgang på hele sykehuset, og pasienthotellet. Ta med deg pc du, den er et greit tidsfordriv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...