Gå til innhold

Reise uspesifisert i august.

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Noen som har gjort det? Tenker oss en tur til Hellas, muligens Parga, men kan også bli andre steder. Ikke veldig lyst til å havne oppi et herberge , eller et sted med tre rom på en dusj osv. Vil gjerne ha en helt enkel leilighet. Hvor stor er sjansen for å få det? Trenger ikke være kliss nedpå stranda og sånn.

Gjest Elextra
Skrevet

Vanligvis kan man vel gardere seg slik at man er sikret minimum 2 stjerner, dvs. eget bad?

Husk at prisene faller drastisk idet skolen starter, dvs. ca. 20 august.

candyqueen_83
Skrevet

Vanligvis kan man vel gardere seg slik at man er sikret minimum 2 stjerner, dvs. eget bad?

Husk at prisene faller drastisk idet skolen starter, dvs. ca. 20 august.

Jeg hadde kanskje tenkt 2 uker, men har ferie frem til 1 september så da rekker jeg ikke to uker etter den 20 august. Men det er jo en del restplasser da. Men det er vel mest ukesturer.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hadde kanskje tenkt 2 uker, men har ferie frem til 1 september så da rekker jeg ikke to uker etter den 20 august. Men det er jo en del restplasser da. Men det er vel mest ukesturer.

Vil anta det burde være mulig å gjøre kupp på toukersturer hvor den siste uken er etter skolestart.

candyqueen_83
Skrevet

Vil anta det burde være mulig å gjøre kupp på toukersturer hvor den siste uken er etter skolestart.

Ja det hadde jo vært noe. Kjæresten min er egentlig litt skeptisk til å reise i august, redd for at det skal bli 50 grader. Hehe. Men det er da vi har ferie så ingen annen mulighet.

Har du vært i Hellas? Aldri vært der, så hadde vært fint å få litt tips :o)

Skrevet

Fikk 14 dager i tyrkia rundt 20 august til 3800 per hode...

Kjempefint hotell med kjempe flott service... :)

candyqueen_83
Skrevet

Så bra :o) Tror vi satser på uspesifisert da. Men jeg syns ikke 3800 var "kjempebillig"? Hvis dere ikke bestilte lenge i forveien da.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg trodde du skrev en uke jeg. Det var jo ikke galt for 14 dager :o)

Skrevet

Så bra :o) Tror vi satser på uspesifisert da. Men jeg syns ikke 3800 var "kjempebillig"? Hvis dere ikke bestilte lenge i forveien da.

Vi bestillte vel billettene ganske kort i forveien, tror jeg satt på nattevakt på jobb typen satt hjemme og vi bestemte oss for å reise var vel en uke i forveien på restplass...

Men man kan så klart være uheldig, men de fleste jeg kjenner som har reist uspesifisert har fått det helt OK:) har også hørt de som har havna på DE flotte hotellene, men faren er jo at man kansje må pakke å flytte iløpet av ferien da, litt kjipt det og:(

Skrevet

Ja det hadde jo vært noe. Kjæresten min er egentlig litt skeptisk til å reise i august, redd for at det skal bli 50 grader. Hehe. Men det er da vi har ferie så ingen annen mulighet.

Var 52 når vi var der, varmt ja... Men du så herlig å ligge i bassenget og drikke drinker/iste...

Ok, ser jeg må inn på restplass jeg og:P

candyqueen_83
Skrevet

Var 52 når vi var der, varmt ja... Men du så herlig å ligge i bassenget og drikke drinker/iste...

Ok, ser jeg må inn på restplass jeg og:P

52???????? Herlighet, tror jeg må droppe det jeg. Vil ikke bare ligge i vannet hele ferien, men reise litt rundt og oppleve ting.

Skrevet

52???????? Herlighet, tror jeg må droppe det jeg. Vil ikke bare ligge i vannet hele ferien, men reise litt rundt og oppleve ting.

Var bare 2 dager der vi holdt oss ved hotellet, de andre dagene var der levelig.. hadde det toppers ellers:)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, har vært i Hellas flere ganger, men er ikke lommekjent. Øyene er praktfulle, men noen er mer kjent for festingen enn hyggen. Vakkert er det omtrent over alt.

Hadde en fantastisk forsommertur til Korfu for mange år siden. Der er det veldig frodig og annerledes enn på Kykladene. Kykladene er mer typisk gresk, men kulturen og turistutbyggingen kan variere fra øy til øy.

Gjest Elextra
Skrevet

Her er masse toukersturer til ulike steder i Hellas fra kr. 3000 og oppover: http://charter.restplass.no/tour/charters/restplass?a=restplass&deps=osltrfryg&words=Hellas&d=16&m=2008-08&delta=3&days=11-18&rating=5&sort=price&beach=&centre=&maxprce=&beds=0&x=6&y=9

Skrevet

Jeg tror neppe det blir 52 grader i Hellas. Det er jo ikke Saudi Arabia, heller. Det kan nok bli 40 gr, men ikke 50. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Oi, fant en toukers tur til parga for 2500 kr. Det er dit jeg har mest lyst til å dra :o) Hmm. Men kan jo være det blir enda billigere om et par uker :P

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tror neppe det blir 52 grader i Hellas. Det er jo ikke Saudi Arabia, heller. Det kan nok bli 40 gr, men ikke 50. :-)

Det hørtes beroligende ut :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...