Gjest katrine!! Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Dette her er sikkert et dumt spørsmål, men jeg kommer med det alikevel.. Hvor ofte tørker dere støv, støvsuger/vasker gulv hjemme? Hvis jeg støvsuger i dag, er det liker mye støv og hybelkaniner på søndag. Jeg skjønner ikke hvor alt kommer fra. Da jeg bodde i leilighet, kunne det ihvertfall gå flere dager før hybelkaninene dukka fram. Det er også mye hvitt støv over alt. Jeg bor i en eldre enebolig. Har ikke dyr eller planter inne. Ingen røyk heller.. Er dette vanlig? Jeg syns det bare er noe ekstremt.. Det er sånn hele året.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Hos oss gjøres det ca. en gang i uken, og ja - det blir et fint liet lag med støv og hybelkaniner i mellomtiden. 0 Siter
Gjest katrine!! Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Hos oss gjøres det ca. en gang i uken, og ja - det blir et fint liet lag med støv og hybelkaniner i mellomtiden. Ok.. Men blir tv`n din hvit hver dag? Den må jeg tørke daglig.. Jeg syns det bare er ekstremt her.. Vi nyser alle sammen. Tette i øra og nesa.. Skjønner ikke hvorfor.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Ok.. Men blir tv`n din hvit hver dag? Den må jeg tørke daglig.. Jeg syns det bare er ekstremt her.. Vi nyser alle sammen. Tette i øra og nesa.. Skjønner ikke hvorfor.. Hm, vet ikke helt med TV'n jeg, men jeg er nok ikke den første til å merke støv rundt omkring. Vi bor i et gammelt, men forholdsvis nyrenovert hus, så forholdene er antakelig litt ulike de hos deg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg støvsuger ca annen hver dag. Tørker støv gjør jeg 2-3 ganger i uken. Det kommer veldig mye sol inn i leiligheten min og da ser det fort støvete ut, så jeg tar det som ser verst ute ganske ofte. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg tørker støv enkelte plasser hver dag... Og støvsuger minst 1 gang om dagen. Verste er med denne solen, man ser jo alt støvet alle veier ;0) 0 Siter
GeirB Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 ''Hvis jeg støvsuger i dag, er det liker mye støv og hybelkaniner på søndag.'' Det er ganske normalt, det du bør gjøre er å støvsuge på søndagene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.