Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Incredimail som mailprogram fordi jeg syns det er artig med bakgrunner etc. Har brukt det på en PC før uten problem, men på min nåværende PC funker det dårlig når jeg skal sende vedlegg. Det fører til totalt datakræsj, dvs dersom jeg skal prøve å sende mail med bilder som vedlegg, klikker maskinen helt og skrur seg av. Når jeg skrur på maskinen igjen går det greit helt til maskinen automatisk prøver å sende mailen som ligger i utboksen- da går det galt igjen. Noen som har opplevd det samme?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Høres ut som om du endelig har fått et datamaskin som er mer fornuftig enn deg. Bakgrunner og stæsj i mail er fy-fy! Og da mener jeg virkelig FY-FY!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...