Gjest drit i mannfolka.. Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg liker at mannen min synes jeg er pen! Hadde hatet det hvis han tenkte: "driter i hva hun synes om utseende mitt". Håper for din skyld at han synes du er pen uten langt hår også. 0 Siter
Gjest drit i mannfolka.. Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg gjør som jeg selv vil med håret mitt, men spør gjerne mann og barn hva de synes er penest på meg. Jeg spør også søsteren min (hun har god smak;)). Grunnen til at jeg spør er at jeg kan være usikker på hvordan jeg skal klippe meg. Dette har altså ingenting med underkastelse å gjøre, men med at jeg trenger hjelp til å bestemme meg Greit nok. Men i tråden under her så gir faktisk de fleste svarene at mannen har mest å si for hvordan lengden på håret deres er. 0 Siter
Gjest drit i mannfolka.. Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Makan til sprøyt. Du skrev selv at du ikke likte kort hår og ville ha litt hår å ta tak i. Dermed ville du nok gjort alt som var i din makt for at din dame ikke skulle klippe seg. Hvis du er av annen oppfatning så formulerte du deg dårlig i forrige tråd. 0 Siter
Gjest drit i mannfolka.. Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 ''Mange kvinner hadde klippet seg kort fordi det er mye lettere å ha med å gjøre'' Jeg har nettopp gått fra langt til kort hår etter mange år som langhåret, og det du skriver der er direkte feil. Det er _mye_ enklere å stelle langt hår. Det kan man la lufttørke, men lar jeg mitt korte hår lufttørke ser jeg ut som et takras og håret virker skittent igjen etter en dag. Langt hår må også vaskes daglig. 0 Siter
Gjest Å være kvinne Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Det er nok ikke så mange hverken her inne eller ellers tror jeg som har håret slik eller sånn BARE for mannen sin. Men det er nok en del som gjør sånn eller slik OGSÅ fordi mannen liker det. Det er vel litt av det å være i et forhold, å ønske å gjøre seg og å være attraktiv for partneren sin. Det er jo en deilig følelse å vite at en har eller gjør ting partneren setter litt ekstra stor pris på. Selv så var det min mann som likte langt hår, men at langt for ham var fra skuldrene til helene. Det gir jo såklart meg en stor spennvidde, men helst så foretrekker jeg lengre hår ned på ryggen. Jeg er også heldig å synes litt ekstra om halvlangt - som jeg kaller det - når håret rekker til skuldrene og ikke nedover forbi det. Det er en elegant voksenfrisyre, og det synes virkelig min mann også. Den lengden kommer etterhvert for meg. Jeg liker ikke skikkelig kort på meg selv. Hadde jeg alikavel gjort det så tror jeg nok at jeg hadde betenkt meg på å klippe det av hvis min mann ikke likte det kort. Det er mange frisyrer som er fine og som kan være gode å ha i forhold til stell og utseende uten at det burde bli guttekort. Så jeg hadde nok prøvd å få til en frisyre som vi begge likte. Det har ingen ting med at jeg ikke gjør som jeg vil. Jeg trenger å føle at min partner liker meg og synes om utseende mitt, akkurat som jeg liker å synes om hans. Følelsene er viktigst i et forhold, men det visuelle er også svært viktig. Jeg liker ikke helskjegg. Jeg ville blitt litt lei meg om min mann blåste i det og anla helskjegg alikavel. Nå ønsker ikke min mann seg det, men jeg vet at selv om han hadde likt det så hadde han latt være fordi jeg ikke liker det. Så viktig er ikke slike ting for oss at vi nesten må triumfere det gjennom. Vi er like der. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Uff da Man vil naturligvis ta seg best ut for partneren sin, ser ikke noe galt i det. Så kan man jo forvente seg det samme av partneren 0 Siter
Gjest Troll kan temmes Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Haha, etter å ha lest denne tråden framstår du som en bitter Ottarkjerring som ikke har fått deg noe på lenge. 0 Siter
laban Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Mange kvinner hadde klippet seg kort fordi det er mye lettere å ha med å gjøre hvis mannen hadde syntes at det var det samme med hårlengden. Det stemmer ikke med min tolkning av det som sto i den tråden om hårlengde. Men det kan godt tenkes at du _generelt_ vet mer om dette enn jeg gjør. Jeg er ikke synsk, derimot er jeg relativt korthåret, fordi jeg generelt ikke har tykt og / eller fyldig hår og aldri har prøvd noe annet. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Og jeg er helt uenig med deg. Synes det er mange som klipper seg kort og kjedelig. For det er jo så enkelt å stelle. Så slipper man vaske det så ofte. For man mistet så mye hår mens man ammet... osv.... Ikke alle kler langt. Og noen er mega sexy og flotte med kort hår. Men det som er fellesbetegnelsen for mange, er at de bryr seg faktisk om hvordan de ser ut. Både for mannen sin og for resten av omverdenen. Jeg er også en person som kan komme slengende på butikken i vernesko, skitne bukser, usminketog med håret helt umulig... Men til vanlig ville jeg ikke drømme om å kle meg slik, eller være så slurvete overfor mannen. Ei gang i blant ja, men synes også det er viktig at man tar vare på seg selv og viser seg fra sine beste sider overfor den man er glad i. Det gjelder både med tanke på klær, hår, sminke (sier jeg som nesten aldri bruker sminke) og hygiene generelt. Jeg setter pris på at mannen er barbert, har stelt håret og ikke vasser rundt i joggebuksa hvor knærne står av seg selv. Samtidig liker jeg det når vi kan kose oss sammen på hytta. Dasse rundt i ullundertøy eller noe annet som kanskje ikke er det mest kledlige, men samtidig være oss selv og vise at man liker hverandre da også. Tenner på hverandre. Men at man underlegger seg mannen når man sparer til langt hår, eller striper det, er jeg ikke enig i. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Hvem er det som har langt hår _bare_ fordi mannen liker det? Kanskje det er de samme som shaver under armene og på leggene, usjamei tenk å gjør noe sånt for å være lekker for mannen! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Og jeg er helt uenig med deg. Synes det er mange som klipper seg kort og kjedelig. For det er jo så enkelt å stelle. Så slipper man vaske det så ofte. For man mistet så mye hår mens man ammet... osv.... Ikke alle kler langt. Og noen er mega sexy og flotte med kort hår. Men det som er fellesbetegnelsen for mange, er at de bryr seg faktisk om hvordan de ser ut. Både for mannen sin og for resten av omverdenen. Jeg er også en person som kan komme slengende på butikken i vernesko, skitne bukser, usminketog med håret helt umulig... Men til vanlig ville jeg ikke drømme om å kle meg slik, eller være så slurvete overfor mannen. Ei gang i blant ja, men synes også det er viktig at man tar vare på seg selv og viser seg fra sine beste sider overfor den man er glad i. Det gjelder både med tanke på klær, hår, sminke (sier jeg som nesten aldri bruker sminke) og hygiene generelt. Jeg setter pris på at mannen er barbert, har stelt håret og ikke vasser rundt i joggebuksa hvor knærne står av seg selv. Samtidig liker jeg det når vi kan kose oss sammen på hytta. Dasse rundt i ullundertøy eller noe annet som kanskje ikke er det mest kledlige, men samtidig være oss selv og vise at man liker hverandre da også. Tenner på hverandre. Men at man underlegger seg mannen når man sparer til langt hår, eller striper det, er jeg ikke enig i. ''Jeg er også en person som kan komme slengende på butikken i vernesko, skitne bukser, usminketog med håret helt umulig...'' *LOL* Du glemte regndressen ;0) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Riktig farge er jo når mannen ønsker deg Feks. blondere fordi du var det for 10 år siden. Og da er det mange jenter som går bort og striper håret for at mannen skal bli fornøyd. Les tråden lengdre nede hvor dette er påpekt. Jeg leste den tråden igår og kan ikke se at det er så veldig mange som sier at de går og farger håret slik de hadde det for 10 år siden _bare_ fordi mannen ønsker det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Mange kvinner hadde klippet seg kort fordi det er mye lettere å ha med å gjøre hvis mannen hadde syntes at det var det samme med hårlengden. Hvem sier at det er lettere? Jeg synes ihvertfal ikke det er lettere med kort hår. Kort hår krever ofte mye mer styling. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Haha, etter å ha lest denne tråden framstår du som en bitter Ottarkjerring som ikke har fått deg noe på lenge. Faktisk enig med deg.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Langt hår må også vaskes daglig. Hver dag? Jeg har lagt hår, og vasker det 2 ganger i uka.Maks. Man sliter håret ved å vaske det for ofte! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Langt hår må også vaskes daglig. Langt hår må absolutt ikke vaskes daglig, da blir det jo ødelagt! jeg har alltid hatt langst hår men i varierenede lengde fra skulder og ned til livet. Men vasket håret et par ganger i uka! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Haha, etter å ha lest denne tråden framstår du som en bitter Ottarkjerring som ikke har fått deg noe på lenge. Enig... :0) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Langt hår må også vaskes daglig. Nei, det må det ikke. Håret mitt tålte godt to-tre dager mellom hver vask uten at det så skittent ut mens det var langt. Sånn er det nå hvis jeg føner håret, men ikke ellers. Mens det var langt og så det _litt_ ille ut en dag og jeg ikke hadde tid til å vaske det, så var det bare å sette det opp i en strikk. Langt hår er utrolig mye enklere enn kort. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg leste den tråden igår og kan ikke se at det er så veldig mange som sier at de går og farger håret slik de hadde det for 10 år siden _bare_ fordi mannen ønsker det. ''Jeg leste den tråden igår og kan ikke se at det er så veldig mange som sier at de går og farger håret slik de hadde det for 10 år siden _bare_ fordi mannen ønsker det.'' Jeg har venninner som farger håret fordi de ikke liker at de har begynt å få grå hår. Og jeg tror faktisk de gjør det for sin egen del. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 ''Jeg leste den tråden igår og kan ikke se at det er så veldig mange som sier at de går og farger håret slik de hadde det for 10 år siden _bare_ fordi mannen ønsker det.'' Jeg har venninner som farger håret fordi de ikke liker at de har begynt å få grå hår. Og jeg tror faktisk de gjør det for sin egen del. *sukk* De dumme små grå..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.