Gå til innhold

om å ha langt hår for mannen sin skyld!

Gjest drit i mannfolkas mening og gjør som du selv vil!

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Mange kvinner hadde klippet seg kort fordi det er mye lettere å ha med å gjøre hvis mannen hadde syntes at det var det samme med hårlengden.

Høh, lettere med kort hår?? Der tror jeg du tar feil....

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

18

• candyqueen_83

12

• Lillemus

9

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Heldig du er :0)

Jeg har hatt grå siden jeg var 20...Om ikke enda yngre...

Det er derfor jeg farger håret. Tør ikke å la være, for jeg vil helst ikke oppdage at jeg begynner å få grå hår ;) Jeg har helt mørkt hår, så jeg antar grå hår synes tidlig? Takk gud for juksehårfarge ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig med deg i det. Jeg kjenner mange som har langt hår fordi de ikke gidder å klippe seg ;)

Det er jo egentlig mer slitsomt med kort hår. Man våkner om morgenen og ser ut som ei trollkjerring med håret til alle kanter (nå har ikke jeg kjempekort hår, men akkurat så kort at jeg får bustesveis om morgenen *hehe*). Da MÅ man bare dusje og style håret hver morgen. Har man langt hår, kan man gre det ut og det ser greit ut allikevel. Med fare for å generalisere, men det er iallefall min erfaring med å ha både langt og kort hår ;)

Jeg har vel omtrent samme erfaring som deg når det gjelder langt og kort hår. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tror mannen min skal være glad for at jeg blander meg inn i hvilke klær han skal ha på seg når han skal være fin ;)

Hmmmm .. sånn er det her i heimen også. :-)

Skrevet

Da du skrev i tråden nedenfor om langt eller kort hår gav du inntrykk om at du ville ha langt hår fordi mannen din likte det best. Og det er det flere andre som også er enig med deg i.Hadde en mann syntes at det var det samme med hårlengde hadde flere jenter klippet seg kort for letthets skyld.

Derfor er det trist at mannfolka får bestemme over oss kvinner i vår tid.

Jeg trives best med langt hår selv jeg.

Skrevet

Enig med deg i det. Jeg kjenner mange som har langt hår fordi de ikke gidder å klippe seg ;)

Det er jo egentlig mer slitsomt med kort hår. Man våkner om morgenen og ser ut som ei trollkjerring med håret til alle kanter (nå har ikke jeg kjempekort hår, men akkurat så kort at jeg får bustesveis om morgenen *hehe*). Da MÅ man bare dusje og style håret hver morgen. Har man langt hår, kan man gre det ut og det ser greit ut allikevel. Med fare for å generalisere, men det er iallefall min erfaring med å ha både langt og kort hår ;)

Jeg klippet meg kort for noen år siden, hadde da hatt langt hår lenge. Dusjket om kvelden som vanlig og stupte til sengs. Neste morgen husket jeg brått hvorfor jeg _ikke_ kunne dusje om kvelden og legge meg med vått hår sist jeg hadde kort sveis... Bare å stupe i dusjen på nytt det gitt! :o)

Annonse

Skrevet

Hvis du er mann i virkeligheten så ville du nok gitt jernet for at din kvinne skulle hatt langt hår. Og da ville alle metoder blitt brukt tenker jeg.

Tro med, mrxx er mer MANN enn du noen gang kan drømme om å være... Om du nå har noe mellom beina da.

Skrevet

Hver dag?

Jeg har lagt hår, og vasker det 2 ganger i uka.Maks.

Man sliter håret ved å vaske det for ofte!

Jeg har langt hår og vasker det stort sett daglig, dusjer som oftest om kvelden og stuper rett i seng med vått hår. :o) Håret er slettes ikke ødelagt av den grunn. Det hender det går 2 døgn mellom hårvask, men da føles det ikke rent og pent. Og skulle det gå enda lenger, hyttetur uten vann f.eks., så er det helt jævlig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tro med, mrxx er mer MANN enn du noen gang kan drømme om å være... Om du nå har noe mellom beina da.

At det var!!!!

Nå gikk teen rett i vrangstrupen gitt ;)

Er det noe du ikke har fortalt oss, Lillemus....;p

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har langt hår og vasker det stort sett daglig, dusjer som oftest om kvelden og stuper rett i seng med vått hår. :o) Håret er slettes ikke ødelagt av den grunn. Det hender det går 2 døgn mellom hårvask, men da føles det ikke rent og pent. Og skulle det gå enda lenger, hyttetur uten vann f.eks., så er det helt jævlig.

Men det er nok fordi ditt hår er vant med å vaskes så ofte.

Dermed blir det kjappere fett.

Jeg tror ikke det er sundt for håret å bli vasket så ofte.

Men klart, det avhenger jo litt av hva man bedriver dagene med!

:0)

Gjest mora2
Skrevet

Det er derfor jeg farger håret. Tør ikke å la være, for jeg vil helst ikke oppdage at jeg begynner å få grå hår ;) Jeg har helt mørkt hår, så jeg antar grå hår synes tidlig? Takk gud for juksehårfarge ;)

Hi, hi, vet..Jeg har helt mørkt hår, nesten svart..

Og det er ikke lekkert med grå oppi der nei...

Men jeg farger som regel bare etterveksten, så slipper jeg slite så på hele håret :0)

Hårfarge må være guds gave til oss med grå hår!

Tør ikke tenke på hvordan det hadde blitt uten....

hidi, the scorpion
Skrevet

Men det er nok fordi ditt hår er vant med å vaskes så ofte.

Dermed blir det kjappere fett.

Jeg tror ikke det er sundt for håret å bli vasket så ofte.

Men klart, det avhenger jo litt av hva man bedriver dagene med!

:0)

''Men det er nok fordi ditt hår er vant med å vaskes så ofte. Dermed blir det kjappere fett.''

Det er ikke korrekt. Noen må vaske håret hver dag, mens andre bør unngå hyppig hårvask. Det kommer helt an på ulike hår/hudtyper.

En med tørt hår kan ikke vaske håret fett, for å si det slik, og en med fett hår kan ikke la-være-vaske-håret tørt.

Alt ligger i genene.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har mer å si på hvordan mannen min klær seg og hvilken hårfasong han skal ha, enn han har å si om hvordan jeg ser ut.

Vil jeg ha en uttalelse fra ham om hvordan jeg er på håret eller når jeg har kjøpt nytt tøy, så må jeg hale det ut av ham. Men jeg liker å høre hans mening.

Hilsen

Annonse

Skrevet

Jeg har mer å si på hvordan mannen min klær seg og hvilken hårfasong han skal ha, enn han har å si om hvordan jeg ser ut.

Vil jeg ha en uttalelse fra ham om hvordan jeg er på håret eller når jeg har kjøpt nytt tøy, så må jeg hale det ut av ham. Men jeg liker å høre hans mening.

Hilsen

''Vil jeg ha en uttalelse fra ham om hvordan jeg er på håret eller når jeg har kjøpt nytt tøy, så må jeg hale det ut av ham. Men jeg liker å høre hans mening.''

Jeg har sluttet å spørre, han bare ler med et glimt i øyet og sier:"Skal du gå sånn?!" Jeg har en bukse som jeg ikke bruker så veldig ofte, men hver gang jeg har den på meg spør han om den er ny. Rare mannen.

Skrevet

At det var!!!!

Nå gikk teen rett i vrangstrupen gitt ;)

Er det noe du ikke har fortalt oss, Lillemus....;p

Du skulle bare vite... ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Du skulle bare vite... ;o)

Nettopp det jeg vil og prøver på ;))

*hrmp hemmelig ditt og hemmelig datt*

Gjest mora2
Skrevet

''Men det er nok fordi ditt hår er vant med å vaskes så ofte. Dermed blir det kjappere fett.''

Det er ikke korrekt. Noen må vaske håret hver dag, mens andre bør unngå hyppig hårvask. Det kommer helt an på ulike hår/hudtyper.

En med tørt hår kan ikke vaske håret fett, for å si det slik, og en med fett hår kan ikke la-være-vaske-håret tørt.

Alt ligger i genene.

Ok, da tok jeg feil :0)

Man om man vasker håret for ofte, vil man jo fjerne det naturlige fettlaget..

Gjest ekte kvinne
Skrevet

Jeg husket en fyr jeg datet, som mer enn ymtet om at han likte best at damer hadde langt hår, og om jeg ikke kunne la det vokse seg langt, for hans skyld?

Det var faktisk en av flere grunner til at jeg slo opp med ham. Hvis han ikke vil ta meg som jeg er, med det som JEG syns er pent, og det som JEG syns er "meg" - ja det kan det være det samme.

candyqueen_83
Skrevet

Ok, da tok jeg feil :0)

Man om man vasker håret for ofte, vil man jo fjerne det naturlige fettlaget..

Det er riktig at om man vasker håret hver dag, vil håret vennes til det, og bli fortere fett.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det er riktig at om man vasker håret hver dag, vil håret vennes til det, og bli fortere fett.

Ja,det sier frisøren også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...