linda17 Skrevet 28. juni 2001 Del Skrevet 28. juni 2001 hei! jeg er ei jente på snart 17 år, og som har litt fett rundt midjen. jeg trener ganske mye,pga. av at jeg spiller fotball på et damelag som er ganske seriøs. Jeg er ca.1.74 m høy og veier 64 kg. Mange mener det at jeg er såpass høy at jeg er ganske tynn.men kroppen min er slik at jeg er tynn nede- delen ,men har fett rundt midjen. jeg spiser normalt vil jeg si og trener ca.4 ganger i uka. Hvordan kan jeg bli kvitt "VALPE-FETTET" og hva gjør at jeg ikke blir kvitt det siden jeg trener såpass mye jeg gjør. kan noen hjelpe meg med å svare på disse spørsmålene? vennlig hilsen ei fotball-jente 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 1. juli 2001 Del Skrevet 1. juli 2001 Hei linda17 Med din vekt og høyde er du slank. Du skal ikke bekymre deg for vekten eller midjen din. Husk at vi alle er forskjellig bygget fra naturens side. Noen er brede over hoftene, andre har mer rundt magen eller lårene. Ved å trene magemusklene kan du kanskje bli mer fornøyd fordi du kjenner den er veltrent. Du høres ut som en sunn og sprek jente, og ikke ødelegg selvtilliten din med å bli overfokusert på magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.