Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest J.R.-07
Skrevet

He he, han fikk besøk av en kompis i dag.

Jeg spør: Var han ikke fin?

Han svarer: Ha ha ha, han ser helt jævlig ut!

Det ser likevel ut som han har begynt å godta sveisen nå. Han får jo ikke gjort noe med det så;-)

Grei han kompisen:)

Håper alt ordener seg likevel!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

6

• morsan

3

• Katt-ja

3

• Mistera

2

Skrevet

Huff, ikke morsomt! Den eneste trøsten er jo at det gror ut igjen, og med kort hår synes det fort.

Hva med å la han få en kul bandada eller noe slikt?

Det er foresten ikke bare tenåriger som synes hår er viktig: Min 10-åring var helt knust etter frisørbesøk i fjor høst - han ville bare stusse det lange håret og fikk en litt for kort frisyre. Det tok meg 7-8- mnd å få overtalt ham til å gå til frisør neste gang...;-) .Og da bare for en ørliten stuss...

Skrevet

Huff, ikke morsomt! Den eneste trøsten er jo at det gror ut igjen, og med kort hår synes det fort.

Hva med å la han få en kul bandada eller noe slikt?

Det er foresten ikke bare tenåriger som synes hår er viktig: Min 10-åring var helt knust etter frisørbesøk i fjor høst - han ville bare stusse det lange håret og fikk en litt for kort frisyre. Det tok meg 7-8- mnd å få overtalt ham til å gå til frisør neste gang...;-) .Og da bare for en ørliten stuss...

;-)

Han har allerede vent seg på sveisen nå. Det gikk overraskende fort:-) , men et lite spørsmål. Hva er bandada?

Skrevet

Du får si til han at siden det er så kort, så tar det max noen uker før han har fått en fin lengd på håret;) Stemmer jo også det, håret vokser jo 1mm hver dag eller er det cm? og det syntes fort på kort hår:)

''Stemmer jo også det, håret vokser jo 1mm hver dag eller er det cm?''

*Fnis* 1 cm på en dag du. :o) Da hadde vi jo vært nødt til å gå til frisøren hver uke da. Eller snauet oss helt og hatt skulderlangt hår etter en mnd. :o)

Skrevet

Ååå stakkars gutt. Det er nok ikke enkelt nei. Hva med å farge håret da, vil han synes det er stiligere? Trøsten er vel ikke så stor, men håret gror raskere på sommeren, i varmen.

Skrevet

Ååå stakkars gutt. Det er nok ikke enkelt nei. Hva med å farge håret da, vil han synes det er stiligere? Trøsten er vel ikke så stor, men håret gror raskere på sommeren, i varmen.

Jeg synes jeg kan se det har vokst allerede:-)

Han har allerde godtatt sveisen og trusselen om ikke å gå gå på skolen, ble det ikke noe av:-)

Skrevet

Grei han kompisen:)

Håper alt ordener seg likevel!

Ja, veldig grei:-)

Det har allerde ordnet seg. Han er blid og fornøyd igjen:-)

Skrevet

Den kompisen skulle det vært skuddpremie på :-))))))

Ja, he he men nå er det over:-) Gutten er blid igjen.

Skrevet

Ungdom er så rørende ærlige...;))

Ja, ikke sant?;-)

Skrevet

;-)

Han har allerede vent seg på sveisen nå. Det gikk overraskende fort:-) , men et lite spørsmål. Hva er bandada?

Forresten: kjempebra at det har gått så bra med ham! :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Åja, har bare kalt det skaut jeg:-)

Jo, men de pleier ikke bli knytt som skaut, mer som bånd rundt hodet

Skrevet

Åja, har bare kalt det skaut jeg:-)

''Åja, har bare kalt det skaut jeg:-)''

Hehe,- jeg tror det høres kulere ut for en 14-årig gutt å droppe skaut-betegnelsen ;-)

Skrevet

''Åja, har bare kalt det skaut jeg:-)''

Hehe,- jeg tror det høres kulere ut for en 14-årig gutt å droppe skaut-betegnelsen ;-)

Det har du nok helt rett i ;o)

Skrevet

trodde ikke at gutter var så nøye på sånt. :P det vokser jo fort ut igjen

Skrevet

trodde ikke at gutter var så nøye på sånt. :P det vokser jo fort ut igjen

''trodde ikke at gutter var så nøye på sånt. :P det vokser jo fort ut igjen''

Hah - du skulle sett min håpefulle foran speilet :)

Gjest Pepperti
Skrevet

Høres ut som DEN bortskjemte drittungen..

candyqueen_83
Skrevet

Høres ut som DEN bortskjemte drittungen..

Bortskjemt??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...