hidi, the scorpion Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Høres ut som DEN bortskjemte drittungen.. HÆ? Dummeste jeg har hørt. Hva er bortskjemt med å være ulykkelig? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Høres ut som DEN bortskjemte drittungen.. Sikkert ;o) 0 Siter
Gjest Pepperti Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 HÆ? Dummeste jeg har hørt. Hva er bortskjemt med å være ulykkelig? ''Ikke faen om jeg skal noen billige gate-sol briller. Hva innbiller du deg og ikke fan`n om jeg drar på skolen hele neste uke.'' Sier vel sitt? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 ''Ikke faen om jeg skal noen billige gate-sol briller. Hva innbiller du deg og ikke fan`n om jeg drar på skolen hele neste uke.'' Sier vel sitt? Tenåringshormoner og et ruinert selvbilde kan få hvemsomhelst til å si hvasomhelst... Vet jeg. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 ''Ikke faen om jeg skal noen billige gate-sol briller. Hva innbiller du deg og ikke fan`n om jeg drar på skolen hele neste uke.'' Sier vel sitt? Han var skikkelig sur da, skjønner du. Tror du han fikk det da? Svaret er NEI!! !;o) I går var han kjempehappy fordi han fikk 4 t-skjorter av meg til en pris for 50 kr. stk. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 ''Ikke faen om jeg skal noen billige gate-sol briller. Hva innbiller du deg og ikke fan`n om jeg drar på skolen hele neste uke.'' Sier vel sitt? Når unge mennesker er ulykkelige kommer det ut ting de egentlig _ikke_ mener.... Klart han gikk på skolen, om han bruker solbrillene nå, vet jeg ikke, men det er normal reaksjon fra en tenåring.... Mine sønner ville ikke ha brydd seg, når de var på den alderen, min datter derimot kan fint reagere slik. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Han var skikkelig sur da, skjønner du. Tror du han fikk det da? Svaret er NEI!! !;o) I går var han kjempehappy fordi han fikk 4 t-skjorter av meg til en pris for 50 kr. stk. Ikke sant;) Synes de har lov til å reagere, jeg ! 0 Siter
Mistera Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 ''Stemmer jo også det, håret vokser jo 1mm hver dag eller er det cm?'' *Fnis* 1 cm på en dag du. ) Da hadde vi jo vært nødt til å gå til frisøren hver uke da. Eller snauet oss helt og hatt skulderlangt hår etter en mnd. ) Da er det 1 mm:p kunne jo godt være 1 cm mener nå jeg:P hehehehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.