Gjest Må ha litt hjelp Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg skal holde tale for min bror i bryluppet. Det er ikke vanskelig å finne på noe å si, men hvordan begynner jeg talen? Kjære brudepar, eller kjære bror ? Skal jeg starte med å prate om dem begge eller avslutte å prate om dem begge? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Din tale er til din bror, ergo starter du med kjære bror, og avslutter med kjære brudepar etc... 0 Siter
charitte Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 La folk, og ikke minst deg selv få trekke pusten etter du har reist deg. Si f. eks.: Gudskjelov at jeg bare har en bror.. Da ler folk, og du kan samle deg til forberedelsen.. Begynn gjerne med kjære bror. Litt mer avslappet: Kjære broren min.. :-) 0 Siter
Gjest Må ha litt hjelp Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 La folk, og ikke minst deg selv få trekke pusten etter du har reist deg. Si f. eks.: Gudskjelov at jeg bare har en bror.. Da ler folk, og du kan samle deg til forberedelsen.. Begynn gjerne med kjære bror. Litt mer avslappet: Kjære broren min.. :-) "Gudskjelov at jeg bare har en bror." Det blir litt dumt å si det i mitt tillfelle ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.