Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Tenkte prøve å sy inn et par bhèr. MEN..... Kan jeg bare klippe "festet" av, å sy det på lengre inne?? Eller bør jeg droppe å klippe?... De er for vie rundt livet...Og må sys inn fra 80 til 65/70... Super dumt spørsmål sikkert, men... De er helt nye nesten, så kjipt å kaste de også... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Du må nok sy litt inn flere steder. Litt midt på foran og litt under armene og litt midt bak på. Ellers får bh'en ufasong. Du kan prøve med ritråder og se hvordan det vil bli, før du bruker symaskinen. Hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Skal du ta saksen fatt må kantene zikkzakkes slik at de ikke trever seg opp. Det kan du fint gjøre ellers blir det vel litt klumpete der bak... Dårlig husmor, likssom... 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har mine tvil om at du får det pent, om du klipper av/syr inn 10-15 cm midt bak vil jo cupene havne laaangt ut på siden? Men hvis alternativet er å kaste dem så er det jo bare å prøve. Siden det er så mye som 5-7 cm på hver side så ville jeg klippet, men kanskje bare ta en enkel søm først og så prøve for å se om det blir passe? En som er lett å sprette opp igjen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Lillemus skrev (På 30.5.2008 den 16.31): Jeg har mine tvil om at du får det pent, om du klipper av/syr inn 10-15 cm midt bak vil jo cupene havne laaangt ut på siden? Men hvis alternativet er å kaste dem så er det jo bare å prøve. Siden det er så mye som 5-7 cm på hver side så ville jeg klippet, men kanskje bare ta en enkel søm først og så prøve for å se om det blir passe? En som er lett å sprette opp igjen. Får prøve å se.. :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 hidi, the scorpion skrev (På 30.5.2008 den 16.29): Skal du ta saksen fatt må kantene zikkzakkes slik at de ikke trever seg opp. Det kan du fint gjøre ellers blir det vel litt klumpete der bak... Dårlig husmor, likssom... Det skal jeg huske å gjøre :0) Takk for rådet. Ikk altfor ofte det sys her i huset ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 mandolina skrev (På 30.5.2008 den 16.29): Du må nok sy litt inn flere steder. Litt midt på foran og litt under armene og litt midt bak på. Ellers får bh'en ufasong. Du kan prøve med ritråder og se hvordan det vil bli, før du bruker symaskinen. Hilsen Går jo ikke å sy inn forann? Det er jo ingenting å sy inn der.... Men under armene ja, det hadde jeg ikke tenkt på! Takk for tipset, så får jeg prøve i vei her...He, he.. :0) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 mora2 skrev (På 30.5.2008 den 16.57): Går jo ikke å sy inn forann? Det er jo ingenting å sy inn der.... Men under armene ja, det hadde jeg ikke tenkt på! Takk for tipset, så får jeg prøve i vei her...He, he.. :0) Når bh'en er såpass mye for stor, så kommer puppene jo inn under armene, hvis du ikke syr den litt inn i mellomrommet foran. Hilsen 0 Siter
bustebeisa Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Ikke dårlig husmor jente, men dårlig shopper. Du vet meget godt at du ikke skal ha 80 rundt. :-) La dem være og spar dem til meg heller! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 mandolina skrev (På 30.5.2008 den 16.59): Når bh'en er såpass mye for stor, så kommer puppene jo inn under armene, hvis du ikke syr den litt inn i mellomrommet foran. Hilsen Ja..Vanskelig dette...Får bare prøve meg frem.. *kaster ungene i seng* ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 bustebeisa skrev (På 30.5.2008 den 17.03): Ikke dårlig husmor jente, men dårlig shopper. Du vet meget godt at du ikke skal ha 80 rundt. :-) La dem være og spar dem til meg heller! :-) *LOL* Hør på den du! Du hadde jo aldri passet dem... Er bare D cup vett du ;0) Synes du ikke du ser meg, sitte å sy i kveld? Hi, hi..Må nesten ta et bildet.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Ok...Nå var det gjort.. Ikke å annbefale til noen... Men gikk greit på den ene, ble litt mer push up ;0) De andre blir nok brukt til hverdags..He, he... 0 Siter
mirami Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Å sy om en BH vil ikke gi like godt resultat som å kjøpe en BH som passer til kroppen din. Hvis det er vanskelig å finne BHer i din str på kjedebutikkene, vil jeg anbefale deg å gå til en ordentlig undertøysbutikk. Der kan du få veiledning om hvilken type bh du trenger og BHer i din str. det er nok dyrere, men det ser og føles mye bedre! Abdolutt verdt det.. 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 mirami skrev (På 30.5.2008 den 22.03): Å sy om en BH vil ikke gi like godt resultat som å kjøpe en BH som passer til kroppen din. Hvis det er vanskelig å finne BHer i din str på kjedebutikkene, vil jeg anbefale deg å gå til en ordentlig undertøysbutikk. Der kan du få veiledning om hvilken type bh du trenger og BHer i din str. det er nok dyrere, men det ser og føles mye bedre! Abdolutt verdt det.. Pøh. De beste bh-ene jeg noen gang har hatt er de jeg har tatt meg bryderiet med å justere selv. Jeg er ganske sikker på at jeg kjenner kroppen min best selv. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 mirami skrev (På 30.5.2008 den 22.03): Å sy om en BH vil ikke gi like godt resultat som å kjøpe en BH som passer til kroppen din. Hvis det er vanskelig å finne BHer i din str på kjedebutikkene, vil jeg anbefale deg å gå til en ordentlig undertøysbutikk. Der kan du få veiledning om hvilken type bh du trenger og BHer i din str. det er nok dyrere, men det ser og føles mye bedre! Abdolutt verdt det.. He ,he, i know... Men disse kjøpte jeg av ei som driver undertøys party, og hun mente de satt PERFEKT...Var ikke kjempe dyre, men likevel... 0 Siter
fresja Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 I min ungdom fantes det bare A og muligens B-cup (i vanlige butikker iallfall). Mine BH'er ble alltid for vide rundt, så jeg sydde de inn bak. Så ikke så fint ut, men de gikk jo an å gå med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.