Gå til innhold

Hjelp en dårlig husmor ;0)

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Tenkte prøve å sy inn et par bhèr.

MEN.....

Kan jeg bare klippe "festet" av, å sy det på lengre inne??

Eller bør jeg droppe å klippe?...

De er for vie rundt livet...Og må sys inn fra 80 til 65/70...

Super dumt spørsmål sikkert, men...

De er helt nye nesten, så kjipt å kaste de også...

Gjest mandolina
Skrevet

Du må nok sy litt inn flere steder.

Litt midt på foran og litt under armene og litt midt bak på. Ellers får bh'en ufasong.

Du kan prøve med ritråder og se hvordan det vil bli, før du bruker symaskinen.

Hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Skal du ta saksen fatt må kantene zikkzakkes slik at de ikke trever seg opp. Det kan du fint gjøre ellers blir det vel litt klumpete der bak...;)

Dårlig husmor, likssom...;)

Skrevet

Jeg har mine tvil om at du får det pent, om du klipper av/syr inn 10-15 cm midt bak vil jo cupene havne laaangt ut på siden? Men hvis alternativet er å kaste dem så er det jo bare å prøve. Siden det er så mye som 5-7 cm på hver side så ville jeg klippet, men kanskje bare ta en enkel søm først og så prøve for å se om det blir passe? En som er lett å sprette opp igjen.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har mine tvil om at du får det pent, om du klipper av/syr inn 10-15 cm midt bak vil jo cupene havne laaangt ut på siden? Men hvis alternativet er å kaste dem så er det jo bare å prøve. Siden det er så mye som 5-7 cm på hver side så ville jeg klippet, men kanskje bare ta en enkel søm først og så prøve for å se om det blir passe? En som er lett å sprette opp igjen.

Får prøve å se.. :0)

Gjest mora2
Skrevet

Skal du ta saksen fatt må kantene zikkzakkes slik at de ikke trever seg opp. Det kan du fint gjøre ellers blir det vel litt klumpete der bak...;)

Dårlig husmor, likssom...;)

Det skal jeg huske å gjøre :0)

Takk for rådet.

Ikk altfor ofte det sys her i huset ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Du må nok sy litt inn flere steder.

Litt midt på foran og litt under armene og litt midt bak på. Ellers får bh'en ufasong.

Du kan prøve med ritråder og se hvordan det vil bli, før du bruker symaskinen.

Hilsen

Går jo ikke å sy inn forann? Det er jo ingenting å sy inn der....

Men under armene ja, det hadde jeg ikke tenkt på!

Takk for tipset, så får jeg prøve i vei her...He, he..

:0)

Gjest mandolina
Skrevet

Går jo ikke å sy inn forann? Det er jo ingenting å sy inn der....

Men under armene ja, det hadde jeg ikke tenkt på!

Takk for tipset, så får jeg prøve i vei her...He, he..

:0)

Når bh'en er såpass mye for stor, så kommer puppene jo inn under armene, hvis du ikke syr den litt inn i mellomrommet foran.

Hilsen

Skrevet

Ikke dårlig husmor jente, men dårlig shopper.

Du vet meget godt at du ikke skal ha 80 rundt. :-)

La dem være og spar dem til meg heller! :-)

Gjest mora2
Skrevet

Når bh'en er såpass mye for stor, så kommer puppene jo inn under armene, hvis du ikke syr den litt inn i mellomrommet foran.

Hilsen

Ja..Vanskelig dette...Får bare prøve meg frem..

*kaster ungene i seng* ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Ikke dårlig husmor jente, men dårlig shopper.

Du vet meget godt at du ikke skal ha 80 rundt. :-)

La dem være og spar dem til meg heller! :-)

*LOL*

Hør på den du! Du hadde jo aldri passet dem...

Er bare D cup vett du ;0)

Synes du ikke du ser meg, sitte å sy i kveld?

Hi, hi..Må nesten ta et bildet..

Gjest mora2
Skrevet

Ok...Nå var det gjort..

Ikke å annbefale til noen...

Men gikk greit på den ene, ble litt mer push up ;0)

De andre blir nok brukt til hverdags..He, he...

Skrevet

Å sy om en BH vil ikke gi like godt resultat som å kjøpe en BH som passer til kroppen din. Hvis det er vanskelig å finne BHer i din str på kjedebutikkene, vil jeg anbefale deg å gå til en ordentlig undertøysbutikk. Der kan du få veiledning om hvilken type bh du trenger og BHer i din str. det er nok dyrere, men det ser og føles mye bedre! Abdolutt verdt det..

Skrevet

Å sy om en BH vil ikke gi like godt resultat som å kjøpe en BH som passer til kroppen din. Hvis det er vanskelig å finne BHer i din str på kjedebutikkene, vil jeg anbefale deg å gå til en ordentlig undertøysbutikk. Der kan du få veiledning om hvilken type bh du trenger og BHer i din str. det er nok dyrere, men det ser og føles mye bedre! Abdolutt verdt det..

Pøh. De beste bh-ene jeg noen gang har hatt er de jeg har tatt meg bryderiet med å justere selv. Jeg er ganske sikker på at jeg kjenner kroppen min best selv.

Gjest mora2
Skrevet

He ,he, i know...

Men disse kjøpte jeg av ei som driver undertøys party, og hun mente de satt PERFEKT...Var ikke kjempe dyre, men likevel...

Skrevet

I min ungdom fantes det bare A og muligens B-cup (i vanlige butikker iallfall). Mine BH'er ble alltid for vide rundt, så jeg sydde de inn bak. Så ikke så fint ut, men de gikk jo an å gå med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...