Gjest vulgaris Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg har nettopp skrevet ut et skjema fra nettet om navneendring, og skal sende det til folkeregisteret. Jeg har lagt til et mellomnavn som jeg synes er så pent, har ikke endret etternavn. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar om at det evt. er godkjent? Må man bestille nytt bankkort, pass osv. når man har skiftet navn? 0 Siter
ekte nick Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Men jeg ble bare så nysgjerrig: hvilket mellomnavn har du tatt, som du syns var så pent?! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Men jeg ble bare så nysgjerrig: hvilket mellomnavn har du tatt, som du syns var så pent?! Skulle du likt å vite....)) 0 Siter
Gjest vulgaris Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Men jeg ble bare så nysgjerrig: hvilket mellomnavn har du tatt, som du syns var så pent?! Jeg har lagt til Vanessa i navnet mitt:-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Hvor lang tid det tar vet jeg ikke. Men vil du at det nye mellomnavnet ditt blir brukt, så må du opplyse om det til de forskjellige oppfentlige instanser og da medfører det at du må bytte pass, bankkort, bilbliotekkort og hva ellers du har av kort. Det er viktig ved flyreiser at det oppgitte navnet ved bilettbestillingen samsvarer med det navnet som står oppført i passet. Hilsen 0 Siter
Flaxseed Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Tullete. Blir like dumt som å forstørre puppene. Naturlig er best. 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Tullete. Blir like dumt som å forstørre puppene. Naturlig er best. et litt feilplassert svar, kanskje? ;-) 0 Siter
Flaxseed Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 et litt feilplassert svar, kanskje? ;-) Synes ikke det 0 Siter
morsan Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Synes ikke det OK, leste den en gang til og skjønner nå hva du mente! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.