berberis Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt det? Jeg klør sånn på ryggen :/ 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Det er meg en gåte at folk kjøper kløpinner. Kan du ikke bare vri armen og klø deg selv? Det er jo mye bedre enn å bruke en ufølsom pinne!?! Når ikke alle mennesker rundt seg selv? 0 Siter
berberis Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 Det er meg en gåte at folk kjøper kløpinner. Kan du ikke bare vri armen og klø deg selv? Det er jo mye bedre enn å bruke en ufølsom pinne!?! Når ikke alle mennesker rundt seg selv? Jeg får ikke til å klø meg overalt nei.. ellers hadde jeg da gjort det 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg får ikke til å klø meg overalt nei.. ellers hadde jeg da gjort det Kan du ikke bare vri underarmen og liksom skyve den oppver/nedover? 0 Siter
berberis Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 Kan du ikke bare vri underarmen og liksom skyve den oppver/nedover? funker ikke overalt 0 Siter
vanilje Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Jeg når heller ikke til å klø meg på ryggen, kanskje såvidt med en fingertupp og det er ikke mye tilfredsstillende kløing i det ;-)) Men klør det skikkelig så bruker jeg en dørkarm :-) 0 Siter
Gjest Jeg har kløpinne,hurra Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Joda, det skal jeg fortelle deg. Det vet jeg fordi jeg har ønsket meg kløpinne selv i eviglange tider. (egenlig ønsket jeg meg slike trekløpinner som de har i Spania, men...) I "nytt og nyttig" katalogen (billige altmuligrart, katalog som kommer i posten i ny og ne) så har de metallkløpinne med teleskopstang. Har akkurat kjøpt en til meg selv og en til svigemor. Den fungerer helt som en kløpinne skal Den tar jo lite plass også siden skaftet er teleskop, men kanskje det blir problemer etterhvert hvis teleskopgreiene slutter å fungere som det skal? Uansett, den koster omtrent ingen ting. 0 Siter
GeirB Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Nei det vet eg ikkje, men skulle gjerne ha hatt en sjøl. Eg bruker vaskebørsten som eg bruker til å vaske meg på ryggen med, om eg klør. Ååååå... det gjør godt da! 0 Siter
Maya Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Bruk en spagetti-øse. En slik med klør på, det funker fint ) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Her kan du kjøpe: http://nyttognyttig.no/produkt.cfm?id=453 Jeg har en kjøpt i Spania, men jeg finner den jo aldri når jeg trenger den ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.