Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg varierer også en del i vekt fra en dag til en annen. Tror saltinntaket slår sterkt inn hos meg. Etter en tacoskveld viser vekta fort + 1 kilo.

Det du må fokusere på er jo hvilken vei pila peker. Og der er det jo ingen tivl:-)

Har formen blitt bedre nå så du har kommet i gang med litt trening også? Her på Østlandet er været nydelig både til gåturer og sykkelturer:-) Og det er nok heller ikke så lenge til badetemperaturen er høy nok til å kunne svømme litt heller.

Jeg har gått endel, ja. Det er godt, men orker ikke så lenge om gangen. Regner med at det også vil endre seg etterhvert :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...