Gå til innhold

Respekt for Lønning

Gjest får min respekt på det området

Anbefalte innlegg

Gjest får min respekt på det området
Skrevet

Det er mange mennesker som står frem med sine plager og historier i dag. Noen av dem får dyp respekt fra meg. Andre ganger er det ikke til å stikke under en stol at det har blitt en liten motesak å stå frem som et modig menneske med ulike plager og at det kan være ting å hente for vedkommende som gjør det.

Når det gjelder Per Ståle Lønning, som står frem med sine angstproblemer til tross for at han opplever det som stigmatiserende, får han en høy stjerne hos meg. Jeg synes det er flott av han. Tenker at han slett ikke har mye personlig på å hente på det akkurat i hans livssituasjon, men han virker modig på meg og gjør det likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...