Rith Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Inspirert av tråden under her angående sol og brunfarge fikk jeg lyst til å dele noen ting med interesserte. Jeg har alltid vært mildt sagt lite flink til å bruke solkrem. Jeg blir fort brun, aldri brent (kan sitte i sola hele dagen), og fargen er holdbar. Men etter mine utenlandsreiser har jeg et annet syn på det. Jeg blir ikke brent i syden heller, men jeg har oppdaget at damene i middelhavslandene bruker solfaktor 25-30!! Da pakket jeg bort min 4'er og kjøpte en med høyere faktor, for de har erfaring med solen og vet å beskytte huden sin! ) 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Ja. Jeg har ei veninne som er hudpleier og massør. Hun bruker alltid sterkeste faktor. Pen er hun likevel! Så hun som kan det, og jobber med slike ting, er svært nøye på å ikke bli "raskt" brun. Og predikerer dette til oss andre ;-). Det er egentlig litt omvendt enn hva jeg tenker slike "yrkesdamer" skulle gjøre... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.