Gå til innhold

Haremsbukse

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Er det moderne igjen? Jeg så flere ungjenter i dag med den type bukse. Jeg kommer definitivt ikke til å følge den moten!

Gjest Vinterstorm
Skrevet

Jeg har ikke sett de buksene før, men det er da noe av det styggeste jeg har sett.

Skrevet

Ja det er moderne igjen, for det har Mulla Krekar bestemt!

Gjest Tatjana
Skrevet

*ler så jeg griner*

Skrevet

Nei det er stygt.

Sidrumpa politisk korrekte synes nok det er praktfullt! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Da regner jeg med at du har gått til anskaffelse av en ;)

Skrevet

Er du "ungkaren"? :-)

Nei, det ville vel være å ta litt hardt i. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det fikk jeg forklart her inne i vinter.

Noen forklarte meg også at det var moderne og kult med olabukser som hang i baken, var vide i bena og har strikk nederst.

Jeg begynner visst å bli gammel.

Gjest Aimabel
Skrevet

Noen forklarte meg også at det var moderne og kult med olabukser som hang i baken, var vide i bena og har strikk nederst.

Ser at mange 16-18-åringer har olabukser med hårstrikk nederst, og noen har også tennissokker utenpå buksa. Men det er vel ikke mote annet enn på videregående? Virker som det er en egen stil i den alderen ihvertfall, har ikke sett så mange voksne folk i sånne klær.

Gjest Elextra
Skrevet

Ser at mange 16-18-åringer har olabukser med hårstrikk nederst, og noen har også tennissokker utenpå buksa. Men det er vel ikke mote annet enn på videregående? Virker som det er en egen stil i den alderen ihvertfall, har ikke sett så mange voksne folk i sånne klær.

Joda. Fikk som nevnt forklart dem i vinter, men nå i våres har jeg sett slike også på forholdsvis voksne folk.

Ikke pent, synes jeg, men alt kler jo den smukke.

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg begynner visst å bli gammel.''

Jeg også! Håper for all del eldstedatteren min ikke kommer på det at hun skal ha en sånn bukse. Jeg får unnlate å si noe, for hun kjøper jo motsatt av det som er min smak hehe.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hvorfor kjøpe så ulekre bukser til haremet ditt da? De skjuler jo alle former ;)

...så han får dem helt for seg selv?

AneM1365380603
Skrevet

...så han får dem helt for seg selv?

Du er inne på noe der ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...