Gå til innhold

Trodde du selv at du var voksen som 16 åring?

Anbefalte innlegg

Gjest slitsomt er det
Skrevet

Det gjør nemlig min 16-årige datter. Hun vet best, og vi foreldre skjønner og vet ingenting. Vi er bare patetiske og latterlige. Regler vi har blåser hun av, og gjør det som passer henne. Vi har hatt mye bekymringer ved at hun er så sta og ikke hører på oss.

Hvordan var du som 16-åring.

Skrevet

Høres ut som sunnt pubertetsopprør for å finne seg selv og sine egne verdier. Det er ikke alltid rasjonelt. Men det jkan være utrolig slitsomt hvis man ikke finner noen kjøreregler for seg selv, for å holde ut som foreldre.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tror jeg var opprørsk,sta. egen.voksen og visste best ( i egne øyne).

Men mine foreldre tviholdt på grenser. De valgte hvilke grenser var viktig- og de holdt de. Feks når å komme hjem.

Holdt meg til grensene- fordi gangene jeg ikke gjorde ble jeg "straffet" i ukevis. (ikke å anbefale at det skal være så lenge)

Var opprørsk etc men likte innerst inne at det var litt grenser.

Min 17 åring er mer medgjørlig med oss, enn jeg var med mine foreldre. Hvorfor- vet ikke jeg. .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...