Lotte :o) Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Har du kjøpt bikini i år? Jeg har ikke gjort det ennå. Legg gjerne ut linker til inspirasjon I mange år har jeg kjøpt på H&M, den standardbikinien som er ensfarget, men litt vattert push-up-overdel. Da kommer det som er igjen av puppene til sin rett ;p Bikinihandel er muligens på kanten grufullt, men bade-og-solplagg må man jo ha... 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Nei, har ikke det. Jeg hater å kjøpe bikini 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har fra ifjord,men spørs om den blir så mye brukt : ( 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg kjøpte i fjor, men fikk ikke brukt den. I år er antageligvis den stroppen rundt ryggen altfor stor. Kanskje jeg og må låne meg en symaskin ) Ikke billig å kjøpe ny i spesialforretning heller. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har 2 bikinier fra i fjor, og har allerede brukt den ene.Hvit og tyrkis. Men spòrs om de blir for knappe etterhvert som jeg vokser, sà da blir det anskaffelse av en ny tenker jeg. Er glad i slike med knyting pà siden (truse) og trekant-overdel, de dekker ikke mer enn de bòr gjòre, men sà slipper man til solen godt :-) 0 Siter
astridny Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Ja,jeg har bestilt fra ellos. Den kommer nok snart. Den er hvit og gullfarget. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har ikke kjøpt ennå, men har tenkt å få gjort det i løpet av uka. FIkk tips om at de har mange fine på KappAhl nå :-) Jeg har tre gamle bikiner som jeg bruker, en blomstrete turkis og cerise, en blomstrete i mange farger og en blå- og hvitstripet. Liker best den siste, de to andre er så voldsomme. Tror jeg vil ha en ensfarget, evt smårutet bikini denne gangen :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Må nesten beskjemmet innrømme at jeg kjøper ny bikini omtrent hvert år - til tross for at jeg aldri får slitt dem ut lenger. Enkelte gamle favoritter slet jeg ut, de senere årene har jeg aldri vært helt fornøyd, og leter stadig etter noe bedre. Vender stadig tilbake til Scampi, som ikke er det mest trendy, og som dessuten er ganske dyrt, men som er kledelige og av god kvalitet. Dessuten har de praktiske sjal som matcher, og som kan brukes til omslagsskjørt: http://www.scampi.se/ 0 Siter
Gjest mulliga tjeien Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Ja, jeg har kjøpt ny bikini i år. Ekstra morsomt i år: Jeg stiller i klassen med én pupp mindre. Ikke vanskelig i det hele tatt... 0 Siter
Speak Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Ingen ny i år. Lette etter en ny en i går, men fant ikke noe.... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg kjøpte flere i fjor, men tviler på at de passer i år. Puppene mine er borte :-/ Har ikke kjøpt i år, men det blir muligens kjøpt. Får se, nå kan jeg ikke sole magen uansett pga ett arr. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Ja, jeg har kjøpt ny bikini i år. Ekstra morsomt i år: Jeg stiller i klassen med én pupp mindre. Ikke vanskelig i det hele tatt... Huffda, det må være en utfordring. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Bikini er utelukket for min del, satser på badedrakt 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Ikke kjøpt en bikini på.... tja. 10 år kanskje. Har heller ikke brukt noen på denne tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.