Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du kjøpt bikini i år?

Jeg har ikke gjort det ennå. Legg gjerne ut linker til inspirasjon :)

I mange år har jeg kjøpt på H&M, den standardbikinien som er ensfarget, men litt vattert push-up-overdel. Da kommer det som er igjen av puppene til sin rett ;p

Bikinihandel er muligens på kanten grufullt, men bade-og-solplagg må man jo ha...

Gjest zilja
Skrevet

Nei, har ikke det. Jeg hater å kjøpe bikini :(

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg har fra ifjord,men spørs om den blir så mye brukt : (

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kjøpte i fjor, men fikk ikke brukt den. I år er antageligvis den stroppen rundt ryggen altfor stor. Kanskje jeg og må låne meg en symaskin :o) Ikke billig å kjøpe ny i spesialforretning heller.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg har 2 bikinier fra i fjor, og har allerede brukt den ene.Hvit og tyrkis. Men spòrs om de blir for knappe etterhvert som jeg vokser, sà da blir det anskaffelse av en ny tenker jeg. Er glad i slike med knyting pà siden (truse) og trekant-overdel, de dekker ikke mer enn de bòr gjòre, men sà slipper man til solen godt :-)

Skrevet

Ja,jeg har bestilt fra ellos.

Den kommer nok snart.

Den er hvit og gullfarget.

:-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt ennå, men har tenkt å få gjort det i løpet av uka. FIkk tips om at de har mange fine på KappAhl nå :-)

Jeg har tre gamle bikiner som jeg bruker, en blomstrete turkis og cerise, en blomstrete i mange farger og en blå- og hvitstripet.

Liker best den siste, de to andre er så voldsomme.

Tror jeg vil ha en ensfarget, evt smårutet bikini denne gangen :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Må nesten beskjemmet innrømme at jeg kjøper ny bikini omtrent hvert år - til tross for at jeg aldri får slitt dem ut lenger.

Enkelte gamle favoritter slet jeg ut, de senere årene har jeg aldri vært helt fornøyd, og leter stadig etter noe bedre.

Vender stadig tilbake til Scampi, som ikke er det mest trendy, og som dessuten er ganske dyrt, men som er kledelige og av god kvalitet. Dessuten har de praktiske sjal som matcher, og som kan brukes til omslagsskjørt:

http://www.scampi.se/

Gjest mulliga tjeien
Skrevet

Ja, jeg har kjøpt ny bikini i år. Ekstra morsomt i år: Jeg stiller i klassen med én pupp mindre. Ikke vanskelig i det hele tatt...

Skrevet

Ingen ny i år. Lette etter en ny en i går, men fant ikke noe....

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjøpte flere i fjor, men tviler på at de passer i år. Puppene mine er borte :-/

Har ikke kjøpt i år, men det blir muligens kjøpt. Får se, nå kan jeg ikke sole magen uansett pga ett arr.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg har kjøpt ny bikini i år. Ekstra morsomt i år: Jeg stiller i klassen med én pupp mindre. Ikke vanskelig i det hele tatt...

Huffda, det må være en utfordring.

Skrevet

Bikini er utelukket for min del, satser på badedrakt :)

Skrevet

Ikke kjøpt en bikini på.... tja. 10 år kanskje. Har heller ikke brukt noen på denne tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...