Gå til innhold

Hjernedøde hundeeiere

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/01/536874.html

Man trenger ikke akkurat være rakettforsker for å skjønne at det blir steinvarmt inne i bilen når temperaturen kryper over 25 grader i skyggen, og bilen står parkert i solsteiken?

Folk er fjerne noen ganger, ass. Og noen skulle ikke hatt lov til å anskaffe seg kjæledyr. :(

Gjest Tatjana
Skrevet

Dette skjer jo hver eneste sommer. Jeg fatter ikke at ikke folk kan skjønne det!

Duster!

*blir litt provosert over slike handlinger*

Skrevet

Folk lærer jo aldri. Huffa meg :(

Det skjer jo med barn også, fatter ikke hva de tenker på, om de tenker!

Gjest mora2
Skrevet

Tragisk...Men blir nok flere slike episoder fremover...

Desverre..

Gjest alegre
Skrevet

huff så trist. Har vært på stranden i dag - og reagerer også på at folk tar med seg hundene dit. Kanskje de tenker at de "slår to fluer i ett", slipper å gå tur siden hunden allerede er luftet???

Har selv to hunder, men mener de har det bedre hjemme i et kjølig hus selv om det betyr at de er alene noen timer mens vi nyter sol og bading.

Må også tilføye at jeg synes synd på hunder som dras med på 17.mai feiring også - knall, fløyter, million folk, etc

Gjest Angela26
Skrevet

Àhhh....Jeg blir sà provosert! Det er _mange_ som ikke burde hatt dyr!

Her i Spania feks. er det mange hundeeiere som slenger hunden pà gata nàr de drar pà ferie... Sà gàr dem her da, uten noe som helst. Mange er radmagre... Enten blir de pàkjòrt og drept, eller sà havner de pà slike plasser for hjemlòse hunder... Men de har det ikke godt der... :-(

Skrevet

huff så trist. Har vært på stranden i dag - og reagerer også på at folk tar med seg hundene dit. Kanskje de tenker at de "slår to fluer i ett", slipper å gå tur siden hunden allerede er luftet???

Har selv to hunder, men mener de har det bedre hjemme i et kjølig hus selv om det betyr at de er alene noen timer mens vi nyter sol og bading.

Må også tilføye at jeg synes synd på hunder som dras med på 17.mai feiring også - knall, fløyter, million folk, etc

Den hunden vi hadde før koste seg på stranda. Den elsket å bade, kunne holde på i timesvis.

Skrevet

Jeg har nada og nix problemer med å smashe inn en bil rute eller to for å få hundene ut, har allerede gjort det 2 ganger og anmeldt forholdet begge ganger, politiet sier begge gangene at jeg handlet rett;)

Ikke nøl med å gjøre det samme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...