mariaflyfly Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Trening. Å hogge ved er for øvrig en usannsynlig god metode for å få ut aggresjon. 0 Siter
cathlin Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Trening. Å hogge ved er for øvrig en usannsynlig god metode for å få ut aggresjon. Jeg får så lyst til å hogge ved hver gang du nevner det her på dol! men nå vurderte jeg akkurat å melde meg inn i treets venner, så det blir kanskje litt selvmotsigende å skulle verne om dem, samtidig ha lyst til å hogge i dem..... 0 Siter
nick Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Argh, nå ble jeg veldig aggressiv her. Får lyst til å knuse ting. Kjøre på gamle damer med rullator. Argh!!!! Du greier kanskje ikke å ta igjen de gamle damene siden du bruker rullator. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg får så lyst til å hogge ved hver gang du nevner det her på dol! men nå vurderte jeg akkurat å melde meg inn i treets venner, så det blir kanskje litt selvmotsigende å skulle verne om dem, samtidig ha lyst til å hogge i dem..... ''Jeg får så lyst til å hogge ved hver gang du nevner det her på dol! '' Det er helt magisk. Anbefales på det varmeste. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Finner noen å krangle med! Eller så ringer jeg en venninde og kjefter og smeller, og så er hun selvfølgelig helt enig med meg, og veldig indignert og sint på mine vegne - og så går det over 0 Siter
vanilje Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Rive i stykker ting, kaste tomme brusflasker, springe til du har blodsmak i kjeften osv 0 Siter
vanilje Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Trening. Å hogge ved er for øvrig en usannsynlig god metode for å få ut aggresjon. Enig! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Trening ja!!! Jeg må begynne å trene. Ja, veit du hva, det burde du faktisk. Jeg hater egentlig å trene, men nå er jeg blitt avhengig, og blir sur og sinna dersom jeg ikke får trent. Jeg synes fortsatt ikke det er morsomt å trene, men jeg liker å se at jeg gjør fremskritt. 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 1. juni 2008 Skrevet 1. juni 2008 Jeg får så lyst til å hogge ved hver gang du nevner det her på dol! men nå vurderte jeg akkurat å melde meg inn i treets venner, så det blir kanskje litt selvmotsigende å skulle verne om dem, samtidig ha lyst til å hogge i dem..... Haha :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Trening hjelper meg. Jeg må få kommet i gang med det igjen. Hyle inn i en pute. I begynnelsen synes samboeren min dette var et merkelig utløp, nå henter han selv en pute til meg når jeg blir i overkant frustrert Skriver det av meg. Går meg en tur. Legger meg i et stille rom og er helt for meg selv en liten stund. Ingen får lov til å forstyrre meg da. 0 Siter
favn Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Spille høy musikk og gå fort og energisk som f. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.