Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Trening.

Å hogge ved er for øvrig en usannsynlig god metode for å få ut aggresjon.

Skrevet

Trening.

Jeg får så lyst til å hogge ved hver gang du nevner det her på dol!

men nå vurderte jeg akkurat å melde meg inn i treets venner, så det blir kanskje litt selvmotsigende å skulle verne om dem, samtidig ha lyst til å hogge i dem.....

Skrevet

Argh, nå ble jeg veldig aggressiv her. Får lyst til å knuse ting. Kjøre på gamle damer med rullator. Argh!!!!

Du greier kanskje ikke å ta igjen de gamle damene siden du bruker rullator.

mariaflyfly
Skrevet

men nå vurderte jeg akkurat å melde meg inn i treets venner, så det blir kanskje litt selvmotsigende å skulle verne om dem, samtidig ha lyst til å hogge i dem.....

''Jeg får så lyst til å hogge ved hver gang du nevner det her på dol!

''

Det er helt magisk. Anbefales på det varmeste. ;)

Persille1365381127
Skrevet

Finner noen å krangle med!

Eller så ringer jeg en venninde og kjefter og smeller, og så er hun selvfølgelig helt enig med meg, og veldig indignert og sint på mine vegne - og så går det over :)

Skrevet

Rive i stykker ting, kaste tomme brusflasker, springe til du har blodsmak i kjeften osv

Skrevet

Trening.

Enig!

mariaflyfly
Skrevet

Trening ja!!!

Jeg må begynne å trene.

Ja, veit du hva, det burde du faktisk. :) Jeg hater egentlig å trene, men nå er jeg blitt avhengig, og blir sur og sinna dersom jeg ikke får trent. Jeg synes fortsatt ikke det er morsomt å trene, men jeg liker å se at jeg gjør fremskritt.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Haha :-)

Skrevet

Trening hjelper meg. Jeg må få kommet i gang med det igjen.

Hyle inn i en pute. I begynnelsen synes samboeren min dette var et merkelig utløp, nå henter han selv en pute til meg når jeg blir i overkant frustrert ;)

Skriver det av meg.

Går meg en tur.

Legger meg i et stille rom og er helt for meg selv en liten stund. Ingen får lov til å forstyrre meg da.

Skrevet

Spille høy musikk og gå fort og energisk som f.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...