Gjest Grågrønn Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Trodde du var mann jeg. Vet ikke hvorfor:-) Han er skjelden redd noe som helst den mannen min, men da var han visst ganske redd ja. Skjønner jeg godt. Nei, jeg er i aller høyeste grad kvinne! :-) Kan hende jeg virket litt tøff her ;-) Menn er litt sånn, de er liksom oppdratt til å være tøffe synes jeg...men når en sånn mann først er redd, ja, da er det med god grunn! Ha en fin dag Wita. 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Joda, danskebåten lager store bølger. Var nylig i nærkontakt med den i større seilbåt, og det husket godt! Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært i en lett kajakk. Da får jeg se å padle klar av danskebåtbølger :-) De der yachtene som folk sitter og drikker i, mens de pesier på i maks fart uten å se seg om er ikke noe særlig, men så lenge man ser seg godt om, så skal det gå greit å unngå dem... Igjen; ha en fin dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.