Gå til innhold

Kajak igjen. :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Grågrønn
Skrevet

Trodde du var mann jeg. Vet ikke hvorfor:-)

Han er skjelden redd noe som helst den mannen min, men da var han visst ganske redd ja. Skjønner jeg godt.

Nei, jeg er i aller høyeste grad kvinne! :-) Kan hende jeg virket litt tøff her ;-)

Menn er litt sånn, de er liksom oppdratt til å være tøffe synes jeg...men når en sånn mann først er redd, ja, da er det med god grunn!

Ha en fin dag Wita.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Joda, danskebåten lager store bølger.

Var nylig i nærkontakt med den i større seilbåt, og det husket godt! Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært i en lett kajakk.

Da får jeg se å padle klar av danskebåtbølger :-)

De der yachtene som folk sitter og drikker i, mens de pesier på i maks fart uten å se seg om er ikke noe særlig, men så lenge man ser seg godt om, så skal det gå greit å unngå dem...

Igjen; ha en fin dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...