Gjest svett&het Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Hadde ikke på apoteket jeg var på før helga. Kan ikke bruke aluminiumklorid, klør meg fordervet. Har hørt Yerka skal være bra? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Cubus, vita. Bruk lite i slengen, tynt lag. Ikke samme dag som du har barbert deg. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Cubus og sikkert Lindex Men jeg ville kjøpt aluminiumsklorid, hvis du har mulighet, den er bedre. Må ikke ta under armene hvis du er nybarbert, det er et H......! Ta på på kvelden. 0 Siter
Gjest svett&het Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Cubus og sikkert Lindex Men jeg ville kjøpt aluminiumsklorid, hvis du har mulighet, den er bedre. Må ikke ta under armene hvis du er nybarbert, det er et H......! Ta på på kvelden. men som jeg skrev, jeg kan ikke bruke aluminiumklorid, jeg klør meg fordervet... derfor vil jeg prøve noe annet.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.