Gjest Hårfjerning Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Hei. Hva er din erfaring på hva som er best mtp hårfjerning på beina, armhuler, bekinilinje osv ? Takknemlig for svar 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Tviler på at det er det beste, men jeg tyr til høvelen, for enkelthets - og tilgjengelighetens - skyld. 0 Siter
Speak Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 I vinter to jeg to laserbehandlinger. Det har vært vellykket. Spesielt på bikinilinjen/hake. Mye mindre hår enn jeg hadde før. Men det er jo for sent å gjøre nå (+ at det er dyrt.) Det resterende håret vokser jeg (bruker enten varmvoks eller disse papirstipene med voks på). Under armene barberer jeg. 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Voks i salong Tenker å prøve dette i sommer, da jeg har hatt to-tre mislykkede forsøk med voksing på egenhånd. Men før voksing må hårene få gro litt, er det ikke så? Hvor lenge må de få vokse fritt...? Evt hvor lange må de være? Og blir leggene såre/rød første dagen eller no? Sånn at jeg bør gjøre det et par dager før den dagen jeg vil ha glatte, fine legger (bryllupsdagen min)? Hvor lenge holder det seg? 0 Siter
Gjest Hårfjerning Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker veet. Har hørt at veet skal svi noe j*** ? Dessuten at det er dårlig resultat? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Har hørt at veet skal svi noe j*** ? Dessuten at det er dårlig resultat? Jeg syns resultatet er veldig bra : ) Det svir ikke på legger og under armer,men jeg prøvde intim barbering..og fyttikatta det var drepen det,aldri mer! 0 Siter
Babette Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker høvel i dusjen som jeg alltid har gjort. Har ikke særlig mye uønsket hår. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker hårklippemaskinen på leggene og under armene. Leggene mine er overgrodd av hår, mye mer enn på leggene til mannen min. Hilsen 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Tenker å prøve dette i sommer, da jeg har hatt to-tre mislykkede forsøk med voksing på egenhånd. Men før voksing må hårene få gro litt, er det ikke så? Hvor lenge må de få vokse fritt...? Evt hvor lange må de være? Og blir leggene såre/rød første dagen eller no? Sånn at jeg bør gjøre det et par dager før den dagen jeg vil ha glatte, fine legger (bryllupsdagen min)? Hvor lenge holder det seg? ''Men før voksing må hårene få gro litt, er det ikke så? Hvor lenge må de få vokse fritt...? Evt hvor lange må de være? '' Jo, det stemmer. De bør være over en halv cm lange, så du burde spare fem til ti dager før voksing. Jo lenger du sparer - jo bedre resultat får du. ''Og blir leggene såre/rød første dagen eller no? Sånn at jeg bør gjøre det et par dager før den dagen jeg vil ha glatte, fine legger (bryllupsdagen min)?'' Ja, de blir gjerne litt rødflammete. Du skal ikke være i solen samme dag, og ikke bruke sterke kremer el. Det lønner seg å gjøre det to dager før du skal noe ''Hvor lenge holder det seg?'' Tja, varierer jo litt med hårveksten din da. Men jeg er HELT fin i en drøy uke, så er det noen hår jeg tar med pinsett 2. og 3. uken - siste uken før ny voksing er virkelig ikke bra... Fordelen er at hårene blir lysere og tynnere, og færre 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker hårklippemaskinen på leggene og under armene. Leggene mine er overgrodd av hår, mye mer enn på leggene til mannen min. Hilsen Prøv voksing, da blir det mindre 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Bruker bare høvel jeg... Må gjøres ganske ofte, men går så kjapt. Min favoritt er den nye til Venus.Den lilla med "geleputer". Verdens beste :0) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Jeg syns resultatet er veldig bra : ) Det svir ikke på legger og under armer,men jeg prøvde intim barbering..og fyttikatta det var drepen det,aldri mer! På meg svir det på leggene og under armene også, for det må virke mye lenger enn det som står på pakka. Har ikke veldig kraftig hårvekst, men funker uansett ikke med 5-10 min. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 På meg svir det på leggene og under armene også, for det må virke mye lenger enn det som står på pakka. Har ikke veldig kraftig hårvekst, men funker uansett ikke med 5-10 min. Uff da,ikke godt når det svir da : ( Jeg pleier å la det virke i tre minutter,og det funker for meg,men jeg har lite hår da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.