fei1365380229 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Er det nok med 5 dl væske om dagen i denne varmen? Jeg har tatt en operasjon og jeg klarer bare ikke å få i meg mer. 0 Siter
Gjest flowy-the nurse:) Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Det er nok litt i minste laget. Du bør få i deg 30 ml per kilo kroppsvekt. Væske er også veldig viktig etter en operasjon. Du klarer ikke å spise noe som inneholder mye væske da? Melon, jordbær eller agurk? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Det er nok litt i minste laget. Du bør få i deg 30 ml per kilo kroppsvekt. Væske er også veldig viktig etter en operasjon. Du klarer ikke å spise noe som inneholder mye væske da? Melon, jordbær eller agurk? Jeg får prøve å mose noe frukt og spise det. Det stopper opp og gjør kjempevondt å spise :-( Kjenner at hodepinen begynner å komme så jeg skjønner at jeg får i meg litt for lite væske. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Du må drikke minst to liter væske om dagen, minst. Hilsen 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Jeg får prøve å mose noe frukt og spise det. Det stopper opp og gjør kjempevondt å spise :-( Kjenner at hodepinen begynner å komme så jeg skjønner at jeg får i meg litt for lite væske. Da er det sikkert lurt å holde seg mest mulig i skyggen, evt inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.