Gå til innhold

Tv-signaler i Østfold?

Anbefalte innlegg

Gjest Yngve Los
Skrevet

Har hytte i Råde-området og skal nedover til helgen.

Noen som vet om man fortsatt kan se på tv med vanlig antenne i dette området(NRK/TV2)?

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, man kan ikke bruke vanlig antenne i Østfold

Gjest Yngve Los
Skrevet

Nei, man kan ikke bruke vanlig antenne i Østfold

Det var da som pokker. Noen som vet om noen alternativer til å kjøpe helårsabonnement på Riks-tv eller parabol? Er bare på hytte i sommermåneden og ser liten grunn til å betale for et helt år.

Kan man f.eks kjøpe digitalboks i Sverige og kjøpe kort for norsk tv?!?

Gjest Aimabel
Skrevet

Det var da som pokker. Noen som vet om noen alternativer til å kjøpe helårsabonnement på Riks-tv eller parabol? Er bare på hytte i sommermåneden og ser liten grunn til å betale for et helt år.

Jeg aner ikke. Men jeg skjønner at det er kjipt for deg.

Skrevet

Jeg vet om noen som rett og slett tar med seg boksen hjemmefra på hytta og det funker helt fint. Dette er i Trøndelag og jeg er ikke sikker på hva slags type boks de har, om det er riks-tv eller noe annet.

Gjest Yngve Los
Skrevet

Jeg vet om noen som rett og slett tar med seg boksen hjemmefra på hytta og det funker helt fint. Dette er i Trøndelag og jeg er ikke sikker på hva slags type boks de har, om det er riks-tv eller noe annet.

Bor i borettslag med bredbånd - tror ikke den boksen jeg har fungerer dersom jeg kobler den opp mot en vanlig antenne!?

Skrevet

Bor i borettslag med bredbånd - tror ikke den boksen jeg har fungerer dersom jeg kobler den opp mot en vanlig antenne!?

Nei, de jeg tenker på hadde tidligere vanligl antenne ja, ikke kabel, så det går vel ikke nei.

Skrevet

Ta med boksen hjemmefra om du har ?

Skrevet

Vi fikk ikke inn dernede for ei uke siden, men denne helgen var det som før så skjønner ingenting vi....

Skrevet

Du trenger en digital mottaker fra Riks-Tv, uten abonnement, da får du inn syv gratiskanaler. Blant annet alle NRK-kanalene.

TV2 blant annet, de sender gratis ut 2009.

Svenske mottakere sender på andre signaler, så de virker ikke.

Du får en digital mottaker hos Riks-Tv fra rundt tusenlappen.

Gjest Yngve Los
Skrevet

Du trenger en digital mottaker fra Riks-Tv, uten abonnement, da får du inn syv gratiskanaler. Blant annet alle NRK-kanalene.

TV2 blant annet, de sender gratis ut 2009.

Svenske mottakere sender på andre signaler, så de virker ikke.

Du får en digital mottaker hos Riks-Tv fra rundt tusenlappen.

A-ha, mettewa.

Ingen betingelser??! Høres litt muffens ut, men skal ta en titt...

Skrevet

A-ha, mettewa.

Vi har selv hytte på Hvaler, og kjøpte den boksen tidligere i år. Funker som bare det :-)

Gjest Karl Ivar
Skrevet

Noen som vet om en slik vanlig campingvogn-antenne(ser ut som en tallerken) egner seg til å ta imot digitalsignaler, eller må man ha retningsbestemt antenne for å ha glede av dette?

http://rikstv.no/Hva-trenger-du/Antenne/

Mrs. Wallace
Skrevet

A-ha, mettewa.

Det er ikke noe muffens - så lenge du har en mottakerboks, får du inn NRK-kanalene gratis (og TV 2 en stund til, men den må etter hvert betales for).

Dersom dere skal tilbringe lenger tid på hytta og ønsker flere TV-kanaler, kan dere kjøpe et månedskort på hele programpakka og få bred tilgang for en måned av gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...