Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det står jo ikke hvilket kjønn det er på de?

Skrevet

Det har du rett i. Foreløpig skal visst kjønn være hemmelig, dumt når de ber om navn.... La oss si de er damer alle sammen :)

Skrevet

Synes bustebeisa må være et bra navn på en av dem, eventuelt bustebeisen, om det bare er hanner.

Fikk kallenavnet av bestemor da hun lå for døden... Hadde nok noe med håret mitt å gjøre. Til tider en skikkelig løvemanke... ;-)

Skrevet

Synes bustebeisa må være et bra navn på en av dem, eventuelt bustebeisen, om det bare er hanner.

Fikk kallenavnet av bestemor da hun lå for døden... Hadde nok noe med håret mitt å gjøre. Til tider en skikkelig løvemanke... ;-)

Et godt navn på en løve :) Det er morsomt med kallenavn og hvordan de blir til. Det er rart at de holder tett om kjønnene på dem...

Skrevet

Et godt navn på en løve :) Det er morsomt med kallenavn og hvordan de blir til. Det er rart at de holder tett om kjønnene på dem...

Hverfall blitt veldig glad i navnet. :-)

Og passer nok best på løve 1 eller 3. ;-)

Skrevet

Hverfall blitt veldig glad i navnet. :-)

Og passer nok best på løve 1 eller 3. ;-)

Aha :) Livlig og urolig. Du har sikkert mange jern i ilden til enhver tid :)

Vi kaller nr en for bustebeisa da ;)

Skrevet

Aha :) Livlig og urolig. Du har sikkert mange jern i ilden til enhver tid :)

Vi kaller nr en for bustebeisa da ;)

Perfekt. :-)

Skrevet

For oss som er i stand til å lese mer enn overskriften, står det at Dyreparken antar det er fire løvinner :-)

Jeg vet ikke hvor lett det er å se det sikkert så tidlig.

Skrevet

*fnis* så for meg at en gjeng med småunger hang ved løvegjerdet og ropte på Lillemus og mariaflyfly...... hi hi

Gjest mora2
Skrevet

Ååå, de er så søte :0)

Skal en dag i dyreparken, men de er vel for små til å vises frem..

Og jeg har sendt forslag! Hi, hi!

Skrevet

*fnis* så for meg at en gjeng med småunger hang ved løvegjerdet og ropte på Lillemus og mariaflyfly...... hi hi

LOL!

Skrevet

For oss som er i stand til å lese mer enn overskriften, står det at Dyreparken antar det er fire løvinner :-)

Jeg vet ikke hvor lett det er å se det sikkert så tidlig.

Vet ikke om det kan sammenlignes så veldig med kattunger, men på sistnevnte ses kjønnet lettest det første døgnet fordi de er litt hovne da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...