pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Kanskje noen har lyst til å foreslå dol-navn? Her står det litt om hvordan de er i oppførsel og slikt, så hvem er hvem? Bare for moroskyld og galskap http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=527748 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 det står jo ikke hvilket kjønn det er på de? 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Skrevet 3. juni 2008 det står jo ikke hvilket kjønn det er på de? Det har du rett i. Foreløpig skal visst kjønn være hemmelig, dumt når de ber om navn.... La oss si de er damer alle sammen 0 Siter
bustebeisa Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Synes bustebeisa må være et bra navn på en av dem, eventuelt bustebeisen, om det bare er hanner. Fikk kallenavnet av bestemor da hun lå for døden... Hadde nok noe med håret mitt å gjøre. Til tider en skikkelig løvemanke... ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Skrevet 3. juni 2008 Synes bustebeisa må være et bra navn på en av dem, eventuelt bustebeisen, om det bare er hanner. Fikk kallenavnet av bestemor da hun lå for døden... Hadde nok noe med håret mitt å gjøre. Til tider en skikkelig løvemanke... ;-) Et godt navn på en løve Det er morsomt med kallenavn og hvordan de blir til. Det er rart at de holder tett om kjønnene på dem... 0 Siter
bustebeisa Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Et godt navn på en løve Det er morsomt med kallenavn og hvordan de blir til. Det er rart at de holder tett om kjønnene på dem... Hverfall blitt veldig glad i navnet. :-) Og passer nok best på løve 1 eller 3. ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Skrevet 3. juni 2008 Hverfall blitt veldig glad i navnet. :-) Og passer nok best på løve 1 eller 3. ;-) Aha Livlig og urolig. Du har sikkert mange jern i ilden til enhver tid Vi kaller nr en for bustebeisa da 0 Siter
bustebeisa Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Aha Livlig og urolig. Du har sikkert mange jern i ilden til enhver tid Vi kaller nr en for bustebeisa da Perfekt. :-) 0 Siter
laban Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 det står jo ikke hvilket kjønn det er på de? For oss som er i stand til å lese mer enn overskriften, står det at Dyreparken antar det er fire løvinner :-) Jeg vet ikke hvor lett det er å se det sikkert så tidlig. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 *fnis* så for meg at en gjeng med småunger hang ved løvegjerdet og ropte på Lillemus og mariaflyfly...... hi hi 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Ååå, de er så søte :0) Skal en dag i dyreparken, men de er vel for små til å vises frem.. Og jeg har sendt forslag! Hi, hi! 0 Siter
vanilje Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 *fnis* så for meg at en gjeng med småunger hang ved løvegjerdet og ropte på Lillemus og mariaflyfly...... hi hi LOL! 0 Siter
vanilje Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 For oss som er i stand til å lese mer enn overskriften, står det at Dyreparken antar det er fire løvinner :-) Jeg vet ikke hvor lett det er å se det sikkert så tidlig. Vet ikke om det kan sammenlignes så veldig med kattunger, men på sistnevnte ses kjønnet lettest det første døgnet fordi de er litt hovne da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.